Associació de rol juvenil Figueres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Benvingut al foro de l'associació rolera juvenil de Figueres. Espero que participis en les seves activitats...
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Eiii vull presentar una idea, si no val, Admin, borra el mssge

Ir abajo 
3 participantes
AutorMensaje
Eoin
Jugador
Eoin


Cantidad de envíos : 32
Reputación : 1
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 30
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Eoin
Descripción:

Eiii vull presentar una idea, si no val, Admin, borra el mssge Empty
MensajeTema: Eiii vull presentar una idea, si no val, Admin, borra el mssge   Eiii vull presentar una idea, si no val, Admin, borra el mssge Icon_minitimeVie Mayo 08, 2009 5:44 pm

Per que no podriem fer un taulell d'anuncis, per dir propostes de partides/ campanyes i dir el planing de el diumenge proper, no? En aquest cas, tu Admin, podries borra aquest missatge, i fer un nou apartat a INDICE, "Taulell d'Anuncis" no? En tot cas m'agradaria fer-hi uan aportació (la qual em reservo fins al moment en que es pengi).

Apa doncs, aviam si es pot fer, crec que pot ésser útil...
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Eiii vull presentar una idea, si no val, Admin, borra el mssge Empty
MensajeTema: Re: Eiii vull presentar una idea, si no val, Admin, borra el mssge   Eiii vull presentar una idea, si no val, Admin, borra el mssge Icon_minitimeVie Mayo 08, 2009 6:36 pm

Bones!

Joan, per proposar les teves idees, a presentacions, aki on ho has fet. Quan sigui aprovada, per així dir-ho (hi ha jugadors necessaris, taules buides xDD, etc.), ho fikes a Qu'e fem i ja està^^

Si no ho entens intentaré ser més explicat Razz
Volver arriba Ir abajo
Eoin
Jugador
Eoin


Cantidad de envíos : 32
Reputación : 1
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 30
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Eoin
Descripción:

Eiii vull presentar una idea, si no val, Admin, borra el mssge Empty
MensajeTema: OKs   Eiii vull presentar una idea, si no val, Admin, borra el mssge Icon_minitimeSáb Mayo 09, 2009 12:53 pm

Okey Admin/Silphion, pos allà va....

Com alguns saben, jo d'aquí no gaire (a no ser que algú tregui alguna campanya o en recicli alguna...) faré una campanya un pel especial... Com no s'havia vist fins ara...

De jugadors que de moent ja s'hi hagin presentat hi ha:
-Shryinc
-Histel
-Silphion
-Naia ? (no se sap ben be..)
-Wehehe (enfainat, diu que no però jo duro con ello...xDD)

En tot cas, queden entre una i dos bacants (a no ser que fallin la Naia i en Wehehe al final es cansi de mi..xDD) que en serien 3...

En tot cas, el requisit indispensable per jugar.hi, és:
-historia del pj (la qual sera recompensada amb PX)
-esquem del pj (oral o escrita)

En aquesta campanya, es podrà usar qualsevol manuals de D&D o de Reinos Olvidados.
També es possible que algú s'inventi alguna classe/dote però en tot cas hauria de passar per les meves mans..(quina por....xDD)
En cas que no volgeu inventar-vos res, i seguir el manual per fer alguna cosa heavy, jo no mi oposaria, ja que el jugador en questió, hauria fet uan currada per intentar treure el màxim partit al seu pj...

En tot cas postejeu quelco i en parlem...
(el dret a admissió, me'l reservo per la qualitat de l'història/pj, els mes bons cap dins... els més dolents tora-ho a provar i tornati a presentar fins que totes les places estigin cobertes).

Adeu...A Déu... A Chuck Norris...xDDD
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

Eiii vull presentar una idea, si no val, Admin, borra el mssge Empty
MensajeTema: Re: Eiii vull presentar una idea, si no val, Admin, borra el mssge   Eiii vull presentar una idea, si no val, Admin, borra el mssge Icon_minitimeSáb Mayo 09, 2009 3:34 pm

A mi m'agradaria entrar a la campanya també, però si fem campanya i tal, com hem parlat ja am el presi, que la gent compleixi i tal, perquè no se si recordes Eoin, de

campanyes anteriors que teniem fent i que es van anar a pique per motius varis (el teu era justificat lògicament, pero hi havia molta gent que simplement "feia

campana"). Nose, si m'admets a ella, jo m'apuntu. Wink



Això de la historia te la hem de presentar per accedir o com? Espero resposta.

Merci Wink
Volver arriba Ir abajo
Eoin
Jugador
Eoin


Cantidad de envíos : 32
Reputación : 1
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 30
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Eoin
Descripción:

Eiii vull presentar una idea, si no val, Admin, borra el mssge Empty
MensajeTema: oks   Eiii vull presentar una idea, si no val, Admin, borra el mssge Icon_minitimeSáb Mayo 09, 2009 9:07 pm

siii, es indispensable, juntament amb l'esquema del vostre pj, ja que vull lligar les trames paraleles de la campanya amb la història dels vostres pj...

Passama-la i aviam si esta ok...

Jugadors varis, animeu-vos-hi.......xDDD
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Eiii vull presentar una idea, si no val, Admin, borra el mssge Empty
MensajeTema: Re: Eiii vull presentar una idea, si no val, Admin, borra el mssge   Eiii vull presentar una idea, si no val, Admin, borra el mssge Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Eiii vull presentar una idea, si no val, Admin, borra el mssge
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa
» Logotip de l'associació!!!

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Associació de rol juvenil Figueres :: Taberna :: Bar-
Cambiar a: