Associació de rol juvenil Figueres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Benvingut al foro de l'associació rolera juvenil de Figueres. Espero que participis en les seves activitats...
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa

Ir abajo 
5 participantes
AutorMensaje
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa Empty
MensajeTema: Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa   Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa Icon_minitimeSáb Mayo 09, 2009 5:45 pm

Hola, molt bones frikis!

Tinc en ment una "partida/campanya" a un escenari de campanya nou anomenat Midnight. La idea era que amb moolta tranquilitat, els jugadors es facin els personatges (bé, de fet això ho haurien de fer quatre, ja veureu perquè).

Midnight és un escenari en el que regna el mal. Els soldats dels pobles són dolents, els contrabandistes són bons, i així anar fent. La idea era que hi haguéssin dos grups de quatre jugadors, uns relativament bons, i els altres dolents. M'explico.
El Déu de l'obscuritat i el mal va lluitar contra els altres Déus. Al final, Izrador, el dolent, va ésser enviat a Eredane (el principal continent) com a càstig, a viure amb els mortals. Però el conjur que anava a fer que perdés els poders el va aconseguir desviar, formant així com una cúpula, anomenada "el velo", que va incomunicar el món amb les seus Déus. Només hi era ell. Era el totpoderós del continent, però encara hi havia una cosa que solucionar. Estava relativament "atrapat" al nord, sense poder sortir d'allà, però això no va ésser problema. Va crear els orcos i els trasgos, i els anomenats legados. Els legados, meitat home meitat dimoni, són els "rastrejadors" d'Izrador. Izrador va crear, primer, un exèrcit immens de trasgos i orcos, i va atacar, primer als elfs. Els elfs, però, estaven preparats gràcies a l'oracle, i la reina bruixa que allà regnava va aconseguir aturar l'atac. (Això era la 1a edad) Després van venir a envair els elfs els humans d'altres continents, els "sarcosanos", però al final van acabar unint-se juntament amb els gnoms, els hobbits i els nans per resistir el segon atac d'Izrador. (2a edad) Després, però Izrador el que va fer va ser enviar infiltrats a causar corrupció entre els pobles, de manera que es va montar una guerra mundial, per així dir-ho. Amb tots els pobles lluitant entre sí, Izrador va fer l'últim atac, en què el continent va ésser quasi conquerit. Només van quedar els elfs i els nans, ja que els seus territoria eren màgics, i Izrador li costava molt vèncer. Quatre personatges, però, participants de la victòria bona de la 2a edat, van decidir cambiar de bàndol, i en part també va guanyar per això, Izrador. Izrador els va convertir en semidéus, o déus, pràcticament, i ara són anomenats reis de la nit (Reyes de la noche). Els legados van crear, però, els astirax. Forma de gos terrible però molt i molt àgil, eren rastejadors de màgia. Els legados i els astirax eren com els "caçadors de magia".

Els personatges dolents serien els reis de la nit, (ja veuriem a quin nivell començarieu, però molt probable que sigui per sobre del nivell vint) i els bons serien... bé, això ja ho parlariem en privat, no fos cas que els reis de la nit us cacessin Wink

Bé, la història completa i ben explicada us la donaria abans de que començés la partida, evidentment, perquè a mi em deu haver sortit una cosa més liosa... xDDD

Bé, en fi, hi ha plaçes de dolents i de bons, ja parlariem en privat per aclarar diferents "termes" d'ambdós costats. Ja us dic, la començarem d'aquí un temps, eh. Els personatges voldré que estiguin treballats, i que cadascú se senti, sobretot, a gust amb el seu pj. Bé, doncs, crec que ja ho he dit tot. Plaçes per a dolents=4 plaçes per a bons=6
Ah, i per cert, si algú juga la partida de'n Joan no es preocupi, es farien paral·leles a la seva, o potser quan l'acabi, perquè ja dic, això només és una presentació d'un projecte que tinc en mans. És, també, sobretot, per si voleu fer qualcom m'ho poguéu dir sense presses, prenent-vos el temps necessari, i jo probablement començaria a "narrar" quan els vostres personatges fòssin acabats. Hi hauràn raçes i classes diferents al típic d&d 3.5 de tota la vida, així que de moment només digueu si us hi voleu apuntar. Després ja vindràn els tecnicismes, històries, quedades, i creacions.

EDIT: Intentaré fer un rpg maker de la història anterior a on vosaltres començareu^^

Ens veiem, frikis!!


Última edición por Silphion el Sáb Mayo 09, 2009 9:17 pm, editado 1 vez
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa Empty
MensajeTema: Re: Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa   Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa Icon_minitimeSáb Mayo 09, 2009 8:24 pm

Me mola la idea! ^^

Exepte per el nom de "reis de la nit" ajajajja smbla el nom d'un grup de travestis aaajajajajja xDDD

A mi m'agradaria ser dolent, ja em diràs algo Wink
Volver arriba Ir abajo
Histel
Jugador
Histel


Cantidad de envíos : 26
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 31

Hoja de personaje
Nombre personaje: Histel
Descripción:

Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa Empty
MensajeTema: Jo vull!   Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa Icon_minitimeDom Mayo 10, 2009 12:46 pm

m'agrada la idea, mes encara si es compatible amb jugar la partida den Joan ^^.
Si m'hi acceptes mencantaria jugar.
I.. bé... quan més aviat qdessim per parlar dels personatges millor, josjosjos...
Ens veiem!

Feliu..]

PS: tambe afegir q em motiva molt el rollo de comensar en un mon relativament nou als que haviem jugat fins ara
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa Empty
MensajeTema: Re: Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa   Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa Icon_minitimeDom Mayo 10, 2009 10:21 pm

Hola, m'agrada que t'agradi l'idea Histel, bé, i a tothom que s'hi vulgui apuntar.

Quan postegeu, si us plau, trieu el bàndol que us agradaria agafar, (Reyes de la noche o "bons"). Per cert, entre altres coses, m'agradaria que qui vingués no faltés, ja que tothom serà crucial a la partida. És clar, si algú mor es podrà fer un nou pj a nivell -1 del k estava, però vull dir que si us hi apunteu, que sigui perquè us comprometeu a venir les sessions acordades. Abans de començar la campaña i després de que jugueu el futur joc Wink farem, però alguna que altra partida independent per a veure com està el vostre pj, si us agrada, si li voleu canviar quelcom, etc. Una altra aclaració: tothom es pensa que els "bons" són bons de veritat (LB, NB, CB). NO NECESSÀRIAMENT. Sencillament serà un altre bàndol que tindrà una missió en concret (o no) i que tindràn també una "sorpresa" agradable. Bé, això era tot, espero que us hi animeu!
Volver arriba Ir abajo
KogiKaisha
Jugador
KogiKaisha


Cantidad de envíos : 14
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 11/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa Empty
MensajeTema: Re: Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa   Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa Icon_minitimeLun Mayo 11, 2009 10:04 am

Mola la idea!
a mi magradaria ser un ''rey de la noche'' malo malote Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Volver arriba Ir abajo
Histel
Jugador
Histel


Cantidad de envíos : 26
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 31

Hoja de personaje
Nombre personaje: Histel
Descripción:

Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa Empty
MensajeTema: Re: Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa   Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa Icon_minitimeLun Mayo 11, 2009 11:44 am

Hey, be doncs responent al q ha dit l'Admin a mi magardaria ser del bandol dels "bons"

Feliu..]

PS: encara q si hi soc jo tan bons ja no seran xDD
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa Empty
MensajeTema: Re: Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa   Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa Icon_minitimeMar Mayo 12, 2009 6:06 pm

Ok, llavors queden les següents plaçes:
- 1 per a dolents (reyes de la noche) Llocs agafats: Akio, Kongikaisha, Sygg.
- 5 per a bons (sorpreseta) Llocs agafats: Histel.

Animeu-vos-hi, però tampoc us hi preocupeu gaire, que encara queda. Això només és perquè agafeu plaça, de moment... Twisted Evil

Ens veiem, frikis!!

PS: Aniré editant aquí les plaçes que van quedant. Aneu-hi fent algún cop d'ull Wink


Última edición por Silphion el Jue Mayo 14, 2009 3:43 pm, editado 1 vez
Volver arriba Ir abajo
sygg
Jugador
sygg


Cantidad de envíos : 8
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 14/05/2009
Edad : 33
Localización : Fig. Països Catalans

Hoja de personaje
Nombre personaje: Sygg
Descripción:

Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa Empty
MensajeTema: Re: Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa   Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa Icon_minitimeJue Mayo 14, 2009 8:40 am

iep gent sóc en Diego i em vull unir a la megacampanya pel vàndol dolent.

Salut!
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa Empty
MensajeTema: Re: Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa   Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Midnight-partideta/campanyeta/partidassa/campanyassa
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» La Corona de la sombra - Midnight

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Associació de rol juvenil Figueres :: Jocs de Rol :: Preguntes i propostes en General-
Cambiar a: