Associació de rol juvenil Figueres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Benvingut al foro de l'associació rolera juvenil de Figueres. Espero que participis en les seves activitats...
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Logotip de l'associació!!!

Ir abajo 
+5
Akio
Histel
3lfoX
Naia Tesath
Admin
9 participantes
AutorMensaje
Admin
Admin



Cantidad de envíos : 8
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Logotip de l'associació!!! Empty
MensajeTema: Logotip de l'associació!!!   Logotip de l'associació!!! Icon_minitimeLun Mayo 04, 2009 3:30 pm

Bé, en aquest assumpte ja us vaig enviar un e-mail, però vull obrir el tema, em fa il·lusió.

Qui es vegi amb cor de fer un logotip (i qui no també Razz) pot fer-lo quan vulgui. El logotip de l'associació juvenil de rol Figueres. Fiqueu les lletres que vulgueu i com vulgueu. Si voleu podeu fins i tot enganxar, no sé, una espasa i una destral creuades, o una taula amb gent al voltant, el que volguéu! Això sí, ha de tenir algunes sigles que identifiquin l'associació, com per exemple ASRO-JUFI, o el que us dongui la gana. És un concurs, qui fagi el millor logotip (per tant el que es quedi l'associació) serà recompensat quan puguem donar alguna cosa xDDD.

Dit això, no crec que hi hagin més paràmetres a aclarir. Si hi ha algún dubte, no dubteu a postejar.
Volver arriba Ir abajo
https://rolasaco.superforo.net
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

Logotip de l'associació!!! Empty
MensajeTema: Re: Logotip de l'associació!!!   Logotip de l'associació!!! Icon_minitimeLun Mayo 04, 2009 3:40 pm

jo no em beij amb cor de fer cap logotip, no se dibuxar.
pero espero que, alguna de les moltes persones que dibuixen de puta mare presenti quelcom que estigui be!!!


i animo a tothom a presentarsi
Volver arriba Ir abajo
3lfoX
Jugador
3lfoX


Cantidad de envíos : 5
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 32

Hoja de personaje
Nombre personaje: AluX
Descripción:

Logotip de l'associació!!! Empty
MensajeTema: Logotip . . .   Logotip de l'associació!!! Icon_minitimeLun Mayo 04, 2009 9:38 pm

Bones GENT!!

el logo, o mes ben dit, el sew projekte. S'hauria de fer en grup X q kedi mes xulo!
Tenim gent amb talent i l'hem dexplotar HOHOHOHOHOHO Twisted Evil

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

\m/ affraid \m/
Volver arriba Ir abajo
Histel
Jugador
Histel


Cantidad de envíos : 26
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 31

Hoja de personaje
Nombre personaje: Histel
Descripción:

Logotip de l'associació!!! Empty
MensajeTema: iep   Logotip de l'associació!!! Icon_minitimeLun Mayo 04, 2009 10:19 pm

Estic molt d'acrod amb tu melenas ( Wink ), podriem quedar una horeta avans un diumenje tots els que volguessim ajudar amb el logo (un diumenje començar la partida a les 5-5.30 i desde les 4 estar allà treballant en el logo. Jo proposo el cap de setmana seguent, el dia 10.

PS: que cadascu porti el que trobi per casa (paper en blanc, retoladors, si algu es mol friki i vol portar el portàtil amb el photoshó ell mateix)

Ens veiem ja direu algo!

Feliu..]
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

Logotip de l'associació!!! Empty
MensajeTema: Re: Logotip de l'associació!!!   Logotip de l'associació!!! Icon_minitimeMar Mayo 05, 2009 7:55 pm

crec que s' hauria de fer un concurs, i un cop la gent haji presentat lo seu, entre tots agafar els que mes ens agradin ajuntar-los i modificar-los,
pero si la gent prefereix fer-ho entre tots cap problema...


finsunaltre!
Volver arriba Ir abajo
Histel
Jugador
Histel


Cantidad de envíos : 26
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 31

Hoja de personaje
Nombre personaje: Histel
Descripción:

Logotip de l'associació!!! Empty
MensajeTema: ...   Logotip de l'associació!!! Icon_minitimeMar Mayo 05, 2009 8:35 pm

Lo del concurs em sembla bé, però jo soc dels q pensa q la unió fa la força, i igualment... de q serveix fer un concurs per veure qin es el millor logotip... si després vols modifical el logotip? Millor ferlo tots juts (o per grups) i debatir-ho avore que ens sembla. Si fessim un concurs la validesa del logotip estaria subjecte al criteri d'una o dues persones, lo cual tampoc em sembla gaire bé, ja que aquest logotip ens representarà a tots. A més a més si arribessim a tenir un premi que donar, crec q tots estarem d'acord en q es millor invertir-lo en manuals (opinió personal)
Bé feu-ho com volgueu, que tothom hi digi la seva.

Feliu..]
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

Logotip de l'associació!!! Empty
MensajeTema: Re: Logotip de l'associació!!!   Logotip de l'associació!!! Icon_minitimeMar Mayo 05, 2009 8:43 pm

el criteri de qui guanya el donariem tots els que no aguem participat, respecte el premi... no ho se, preguntali an jordi, y sempres es millor trevallar entre tots a sobre d' alguna cosa ja feta, axins trigariem menys i tindriem mes temps per jugar, pro com ja e dit avans aqui s' hauria de fer una enquesta.
Volver arriba Ir abajo
Histel
Jugador
Histel


Cantidad de envíos : 26
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 31

Hoja de personaje
Nombre personaje: Histel
Descripción:

Logotip de l'associació!!! Empty
MensajeTema: Re: Logotip de l'associació!!!   Logotip de l'associació!!! Icon_minitimeMar Mayo 05, 2009 9:02 pm

si!, hi estic d'acord, així que per a qui hagi llegit tota aquesta parrafada i vulgui opinar penjo un tema al costat amb una enquesta.

Vagi beee

Feliu..]
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

Logotip de l'associació!!! Empty
MensajeTema: Re: Logotip de l'associació!!!   Logotip de l'associació!!! Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 1:02 am

Ja havia postejat la meva opinió al altre subapartat, i per el que veig, no sóc l'únic que pensa en fer-ho en grup.
Estic d'acord amb en Histel (Feliu). Si voleu saber la meva opinió, faig un copy-paste del subapartat del sondeig...

...[Jo crec que seria millor fer-ho participatiu, ja que som un grup i així donariem més idees entre tots, seria més participatiu, i al final, ja que tothom ha participat i hi ha

posat el seu granet de sorra, ens agradaría a tots.

De l'altre manera alguns s'abstindràn de concursar i desprès els hi semblarà poc agradable pel seu gust el logo. O no, però no s'enorgulliràn d'ell, sinò que serà un

gargot més pel foro o per la sala, i sent així, no veig les ganes de tenir logo doncs.

No sé, de la manera que dic jo serai dedicar-hi un diumenge i tal, portem material (tisores, pc's, impressora, cola, llapis, etc...) i fem que tothom opini i colabori una mica

amb el tema i que portem aquell logo que surti com a resultat, al cor! Very Happy

És la meva opinió ^^!]...
Volver arriba Ir abajo
Eoin
Jugador
Eoin


Cantidad de envíos : 32
Reputación : 1
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 30
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Eoin
Descripción:

Logotip de l'associació!!! Empty
MensajeTema: PRIMER!!!!   Logotip de l'associació!!! Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 3:15 pm

Doncs começem amb les idees... jo per al logo no en tinc cap, però per la samarreta que es pugui fer si....
1.color negre, amb lletres groc/ taronja
2. Logo (indeterminat per al moment)
3. Emplenar tota la samarreta amb els noms dels personatges de jocs/comics/series/animes/pelis més emblematics Ex: Hiro Nakamura, Allen Walker, Musculman, Vash l'estampida, Gabriel Sylar, Gambitto, Bodka & Gin (detectiu conan), Edward Elrich, Tasselhoff, Raistlin, Sir Seomán, capit. Harlock, etc

A que mola!!!!?¿ (idea treta d'una altre samarreta friki d'un company meu de tkd, però nosaltres posariem els noms que més ens agradessin, i els podriem desidir entre TOTS).


Bye
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Logotip de l'associació!!! Empty
MensajeTema: Gran idea   Logotip de l'associació!!! Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 3:28 pm

Voto a favor. És una gran idea, i quedaria tope friki, la samarreta xDD

Obro un sondeig per a veure qui vol la samarreta així i qui no (crec k a tothom li agradarà xDD)
Et felicito, Eoin, per tan excelent idea xDD

Ens veiem, frikis!
Volver arriba Ir abajo
sygg
Jugador
sygg


Cantidad de envíos : 8
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 14/05/2009
Edad : 33
Localización : Fig. Països Catalans

Hoja de personaje
Nombre personaje: Sygg
Descripción:

Logotip de l'associació!!! Empty
MensajeTema: Re: Logotip de l'associació!!!   Logotip de l'associació!!! Icon_minitimeSáb Mayo 16, 2009 5:27 am

ei peña a mi no m'importaria fer el logo si voleu. si us va bé, un dia quedem abans i em digueu com el voileu o si el voleu per concurs quedem en presentar (els que volguem) un disseny per un dia i s'escull el millor, com veieu.

salut!
Volver arriba Ir abajo
Shina Kimino
Jugador
Shina Kimino


Cantidad de envíos : 56
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 07/08/2009
Edad : 28
Localización : Figueres, Catalunya

Logotip de l'associació!!! Empty
MensajeTema: Re: Logotip de l'associació!!!   Logotip de l'associació!!! Icon_minitimeJue Sep 10, 2009 9:33 pm

He fet un logo a veure que us sembla es una ideia, si algu el vol retocar ho pot fer, encara no té copyright.
Wajajajaja.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Logotip de l'associació!!! Empty
MensajeTema: Re: Logotip de l'associació!!!   Logotip de l'associació!!! Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Logotip de l'associació!!!
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Associació de rol juvenil Figueres :: Taberna :: Bar-
Cambiar a: