Associació de rol juvenil Figueres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Benvingut al foro de l'associació rolera juvenil de Figueres. Espero que participis en les seves activitats...
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 II Jornades de rol!!!

Ir abajo 
+2
wehehe
Silphion
6 participantes
AutorMensaje
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

II Jornades de rol!!! Empty
MensajeTema: II Jornades de rol!!!   II Jornades de rol!!! Icon_minitimeVie Nov 27, 2009 10:06 pm

Bé, doncs, gent, ja és hora de fer unes segones jornades, no creieu?

Jo havia estat pensant en fer-les el diumenge 3 de gener, despres de cap d'any i abans de Reis Razz

Necessitariem el cartell, o sigui que gent, a proposar coses i idees per fer-lo!

Altre assumpte, el de màsters. Miss Naia podria fer Cthulhu, suposo, Wehehe podria fer Anima, i llavors conec a varis màsters que vindrien (suposo) que serien un del Tíbet, un altre de Leyenda de los cinco anillos, potser en Wehehe podria portar un màster de Ars Magica, i llavors voldria proposar als "nouvinguts" de les anteriors jornades, trujillo, artur i els que siguin els masters, de també fer partida. Llavors, també podria estar bé un màster de dungeons and dragons. Per acabar, crec, jo mateix estaria pensant en masterejar mundo de tinieblas, dark heresy o engel.

Si us plau, voldria que proposessiu cartells per posar, l'acord en el dia en què es faria, si us he nombrat com a masters doncs si hi esteu d'acord i també proposeu quin joc de rol podria masterejar jo (MdT, DH o Engel), tot i que això últim és més opcional que res més XD

Bé doncs, ràpid si us plau, que començariem a repartir cartell en un parell de setmanes com a molt tard!

Ens veiem gent Wink
Volver arriba Ir abajo
wehehe
Jugador
wehehe


Cantidad de envíos : 47
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 38
Localización : Vilafant

Hoja de personaje
Nombre personaje: Roflcopter
Descripción:

II Jornades de rol!!! Empty
MensajeTema: Re: II Jornades de rol!!!   II Jornades de rol!!! Icon_minitimeSáb Nov 28, 2009 10:05 am

A vere. Jo, si ho dic amb temps, suposo que podria dur fins a: (2 masters d'Anima (un d'ells podria masterejar Rápido y fácil en comptes d'anima), 1 de Ars Magica i un de D&D (3ª/3,5).

Comptant que tal com es diu "en la variedad está el gusto", doncs jo podria masterejar alguna altra cosa. (Casum, em sento encasellat com si només masterejés Anima jo xDDD). Per opcions que no quedi. (Em sembla millor posar aquí TOTES les possibilitats per anar veient com podrien repartir-se els masters per evitar repetir jocs.

Per la meva banda jo puc amb:
- Anima
- Senyor dels anells
- Rolemaster

Quasi tots els de l'antic mundo de tinieblas:

- Mago
- Hombre Lobo (Apocalipsis / Salvaje Oeste o Edad Oscura)
- Vampiro (Mascarada o edad oscura)
- Changeling (el ensueño o edad oscura)
- La llamada de Cthulhu (normal o edad oscura). Sí. existeix la llamada de Cthulhu edad oscura i el tinc xD

I dels que ve a continuació en tinc els manuals però no me'ls he mirat, així que potser em vindria un pèl just de fer-ho per les jornades però si hi ha especial interès podria mirar-m'ho.

- Leyenda de los 5 anillos
- Nou mundo tinieblas (vampiro i hombre lobo)
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

II Jornades de rol!!! Empty
MensajeTema: Re: II Jornades de rol!!!   II Jornades de rol!!! Icon_minitimeSáb Nov 28, 2009 12:21 pm

Ostres doncs jo marc votaria perque fessis ESDLA, que no s'ha fet mai al local, crec.

Perdó per lo de màster d'Anima, pero es que mola tant *-*

Bé, doncs, això, estaria be que fesis ESDLA, i els teus coleguis pos anima, dungeons i rapido y facil, pot estar be Razz

Ara que m'ho he remirat, aquesta vegada fijo que no ens falten pas masters eh XD
Volver arriba Ir abajo
Shina Kimino
Jugador
Shina Kimino


Cantidad de envíos : 56
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 07/08/2009
Edad : 28
Localización : Figueres, Catalunya

II Jornades de rol!!! Empty
MensajeTema: Re: II Jornades de rol!!!   II Jornades de rol!!! Icon_minitimeDom Nov 29, 2009 12:19 am

Io si voleu faig cthulhu^^
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

II Jornades de rol!!! Empty
MensajeTema: Re: II Jornades de rol!!!   II Jornades de rol!!! Icon_minitimeDom Nov 29, 2009 1:50 pm

Ajajaja ara hi hauràn més màsters que jugadors xDD
Millor millor, millor que en sobrin que no que en faltin. A més, sempre si sobren màsters, poden jugar a les altres partides i jastà =)

Tema cartells jo crec que els hauríem de fer més cridaners perque la gent s'enrollès a venir. Encara queda molta gent que no coneix que és el rol Razz
Volver arriba Ir abajo
Scarecrow
Jugador



Cantidad de envíos : 2
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 28/09/2009

II Jornades de rol!!! Empty
MensajeTema: Re: II Jornades de rol!!!   II Jornades de rol!!! Icon_minitimeJue Dic 03, 2009 9:58 pm

Hey,aqui Scarecrow/Trujillo xD
Volia dir-vos que segurament vindre i que intentare fer de master d'alguna cosa( si la jornada fos un mes o dos mesos tard podria fer d'Anima, pero se que no esteu per romanços xDDD)Els jocs que en els que puc fer de master son:-Mass Effect( ciencia-ficcio)
-Zombies(Evident¬¬)
-Cyberpunk 2020( Mes ciencia-ficcio)

Vaig parlar amb l'Arturillo i em va dir que no li faria res fer de master de Star Wars. I jo estaria encantat d'ajudar amb els cartells, encara que serveixo mes per donar idees que no per dibuixar, soc bastant dolent en donarli al dibuix xD I si volguessiu podria penjar els cartells pel meu poble i pel meu institut perque s'hi apunti gent. Bueno, ja em direu algo. Adeu!
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

II Jornades de rol!!! Empty
MensajeTema: Re: II Jornades de rol!!!   II Jornades de rol!!! Icon_minitimeJue Dic 03, 2009 11:04 pm

Molt bé, doncs llavors hauriem de decidir JA què fer. Jo voto per jo fer altre vegada Dark Heresy, llavors Naia faria Cthulhu, en Marc bé, ja ho decidiràs tu, però jo votaria per fer ESDLA, si tens aquests dos amics teus que fan Anima, i que un fes aixo, rapido y facil, i llavors scarecrow podries fer el que vulguessis, tambe, per descomptat, pero molaria k fessis o zombies o cyberpunk, ja que mass effect ja n'hi ha el videojoc, i potser no seria tant una novetat com Cyberpunk, per exemple. Pero ja us dic, trieu vosaltres, eh! Razz

Llavors, per fer-ho ordenat, segons el que jo he dit (despres si no voleu masterejar lo col·locat ho contesteu amb la llista igual, però amb el vostre joc cambiat, ok? Razz

Silphion (io) ------------------------------------ Dark Heresy
Shina Kimino ----------------------------------- The call of Cthulhu (master reserva)
Naia Tesath ------------------------------------ The call of Cthulhu
Maquiedicions ---------------------------------- Tíbet (per confirmar)
Wehehe ----------------------------------------- ESDLA
Scarecrow -------------------------------------- Cyberpunk 2020
Miquel (home de fora de l'associació) -------- Leyenda de los 5 anillos (per confirmar)
Amic nº1 de Wehehe --------------------------- Anima (per confirmar)
Amic nº2 de Wehehe --------------------------- Rápido y fácil (per confirmar)
Amic nº3 de Wehehe --------------------------- D&D 3.5 (per confirmar)
Amic nº4 de Wehehe --------------------------- Ars Magica (per confirmar)
Artur --------------------------------------------- Star Wars

Si hi ha algún error aviseu-me si us plau, i els que hagueu de confirmar quelcom doncs confirme-ho, plis!

Apa, ens veiem!!
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

II Jornades de rol!!! Empty
MensajeTema: Re: II Jornades de rol!!!   II Jornades de rol!!! Icon_minitimeJue Dic 03, 2009 11:22 pm

OOOOOOOSTIAAAAA!!!!!!! No me'n havia empanat fins ara, però som 11 masters i nomes disposarem de (crec) 7 taules!!!!

Bé, parlare amb el presi del cendrassos aviam si si pot fer algu, pero ara k i penso no se si el local aguantara xD
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

II Jornades de rol!!! Empty
MensajeTema: Re: II Jornades de rol!!!   II Jornades de rol!!! Icon_minitimeJue Dic 10, 2009 8:29 pm

no hi cabrem... yo crec que tinguen en conte que es ple hivern a fora no hi boldrar nar ningú... i a dintre mes de 3 taules sera un caos... yo suposu k com en jordi ha dit podria masterejar la llamada (tink el rastro xo encara no mel e mirat prou depen de com faria el rastro de cthulhu...)

ara que hi penso yo em demanu una taula a fora, espelmes i fred... molta fred...
em puc aprofitar de la epoca de l' any i de la llum per masteregar... tot hi axo depen de com faltaran taulas, lloc, o silensi.

yo crec que com a mol podran ser 5 partides simultanies,,, sino sera masa caos.
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

II Jornades de rol!!! Empty
MensajeTema: Re: II Jornades de rol!!!   II Jornades de rol!!! Icon_minitimeVie Dic 11, 2009 11:36 pm

Silphion (io) ------------------------------------ Dark Heresy
Shina Kimino ----------------------------------- The call of Cthulhu (master reserva)
Naia Tesath ------------------------------------ The call of Cthulhu
Maquiedicions ---------------------------------- Tíbet (per confirmar)
Scarecrow -------------------------------------- Ciberpunk 2020
Artur -------------------------------------------- Star wars

En Wehehe m'ha dit que no vindrà probablement, però que si han de faltar màsters vindria. Faltar faltar... no falten XD
Per tant io volia proposar-li a algú a veure si s'animaria a fer dungeons and dragons, per exemple en Cesk.

Em sembla bé fer cinc partides, dues a fora i tres a dins. Com la última vegada, pel que es veu. també una idea seria deixar-les per més tard, perquè ja estem a 11 de desembre i no tenim ni el cartell...

Bé, participeu, si us plau, tothom té veu i vot, i comenteu què us sembla, si hauriem de deixar-les per més tard o no. Apa doncs, fins diumenge!
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

II Jornades de rol!!! Empty
MensajeTema: Re: II Jornades de rol!!!   II Jornades de rol!!! Icon_minitimeSáb Dic 12, 2009 5:14 pm

Tampoc està tan a prop el 3 de gener, pero en qualsevol cas la podriem ficar per el 10 de gener (una setmana mes tard), pero llavors ens hem de moure aquesta setmana a fer cartells, publicitat, etc etc etc.

Estic d'acord amb lo d'en biel de les espelmes, i esperem que no pogui ni faci molta fred i/o vent =)
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

II Jornades de rol!!! Empty
MensajeTema: Re: II Jornades de rol!!!   II Jornades de rol!!! Icon_minitimeDom Dic 20, 2009 11:01 pm

Bé, falta poc per el 3 de gener, i no tenim cartell ni masters definits del tot, ja que ningú dona senyals de vida (casi ningú, perdoneu).

Així doncs, les II jornades hauràn d'esperar un temps.

Apa adeu
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

II Jornades de rol!!! Empty
MensajeTema: Re: II Jornades de rol!!!   II Jornades de rol!!! Icon_minitimeLun Dic 21, 2009 5:58 pm

ei ei ei... esperar un temps? kuan de temps?
i aket apadeu es algu axi kom k ens dongui xl kul ya u su muntareu? no, no? es k ha kdet una mika malament.de fet s' han de aplaçar x collons.

k serian a prinsipis de febrer?
Volver arriba Ir abajo
Shina Kimino
Jugador
Shina Kimino


Cantidad de envíos : 56
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 07/08/2009
Edad : 28
Localización : Figueres, Catalunya

II Jornades de rol!!! Empty
MensajeTema: Re: II Jornades de rol!!!   II Jornades de rol!!! Icon_minitimeMiér Dic 23, 2009 11:00 am

A principis de febrer, tenim + d'un mes p preperar-ho
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





II Jornades de rol!!! Empty
MensajeTema: Re: II Jornades de rol!!!   II Jornades de rol!!! Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
II Jornades de rol!!!
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» JORNADES DE ROL
» JORNADES DE ROL - VALORACIÓ

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Associació de rol juvenil Figueres :: Jocs de Rol :: Preguntes i propostes en General-
Cambiar a: