Associació de rol juvenil Figueres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Benvingut al foro de l'associació rolera juvenil de Figueres. Espero que participis en les seves activitats...
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 JORNADES DE ROL - VALORACIÓ

Ir abajo 
5 participantes
AutorMensaje
wehehe
Jugador
wehehe


Cantidad de envíos : 47
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 38
Localización : Vilafant

Hoja de personaje
Nombre personaje: Roflcopter
Descripción:

JORNADES DE ROL - VALORACIÓ Empty
MensajeTema: JORNADES DE ROL - VALORACIÓ   JORNADES DE ROL - VALORACIÓ Icon_minitimeLun Sep 21, 2009 5:22 pm

Bones.

Crec que estaria bé un cop fetes les primeres jornades de rol fer-ne una valoració el més objectiva possible. Si hem de tornar-ne a organitzar unes altres cal tenir present el que s'ha fet bé i el que s'ha fet malament, no ? així que disposant d'una bona eina com és el fòrum, val la pena utilitzar-la. La meva opinió:

MALAMENT:

- Des del meu punt de vista no se n'ha fet suficient propaganda. Reconec un error per part meva que havia de dur cartells a Girona i el dia que hi vaig anar me'n vaig oblidar, però no és tant pel tema dels cartells com per avisar a gent, crec que es podria haver fet una mica millor.
- Masters. Hem badat molt en aquest aspecte. 4 Masters per unes jornades de rol és bastant pobre. Ja sabem per a les properes que val la pena tenir x masters segurs i uns altres que portin alguna cosa preparada per si fa falta "reforç".
- Distribució. Val, en aquestes normal per què amenaçava amb ploure i no es podia jugar a fora, però quan jo ja estava acabant la partida, al final de tot hi havia un batibull enorme i era impossible sentir-nos tot i estar a la mateixa taula.
- Això se m'acaba d'acudir ara, però estaria bé en cartells per properes jornades, fer més propaganda del fòrum nassos ! Encara no entenc com ens han localitzat els de la taverna de Jabba, però si sense fer-ne gens de propaganda ens troben, qui diu que fent-ne més no aconseguim trobar més associacions per montar coses més grans ?


BÉ:

- El tema dels cartells, en vaig veure algun de penjat per Figueres, i des de lluny hi havia una cosa que destacava, la paraula ROL es distingia des de molt lluny. Això és el que per mi havia de ser, així que el format del cartell el veia de puta mare.
- Si bé potser podríem haver-ne fet més propaganda, el tema dels cartells crec que el vam distribuir bastant bé (Jo hi posaria un 7 sobre 10).
- Gent i bon rollo. Res a dir per això. Encara no entenc com va venir tanta gent, però al menys tots amb els que vaig tractar jo collonuts i amb un bon rollo genial.
- Begudes. Poder tenir una nevereta amb llaunes de begudes a un preu gens abusiu és genial. Realment no vaig estar pendent del tema així que no sé si estava suficientment controlat, si és així, de 10.


Doncs bé, juraria que no oblido res destacable. Aprofito per fer una proposta. Què tal unes noves jornades de cara a festes de Nadal / Reis aprofitant les vacances i que els que esteu estudiant no tindreu exàmens? (Tot i que em temo que jo ho tindré complicat per què estarem de campanya de Nadal i em tocarà pringar diumenges inclosos).
Volver arriba Ir abajo
wehehe
Jugador
wehehe


Cantidad de envíos : 47
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 38
Localización : Vilafant

Hoja de personaje
Nombre personaje: Roflcopter
Descripción:

JORNADES DE ROL - VALORACIÓ Empty
MensajeTema: Re: JORNADES DE ROL - VALORACIÓ   JORNADES DE ROL - VALORACIÓ Icon_minitimeLun Sep 21, 2009 5:23 pm

PD: Estic sol al blade, no puc fer web des del pc d'aquí i no hi ha clients, m'avorreixo u_U.
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

JORNADES DE ROL - VALORACIÓ Empty
MensajeTema: Re: JORNADES DE ROL - VALORACIÓ   JORNADES DE ROL - VALORACIÓ Icon_minitimeLun Sep 21, 2009 7:16 pm

Realment està molt bé això de la valoració. Els punts dolents estàn ben fets, i la veritat és que no vaig pensar en el fet de que totes les partides van acabar i encara quedava la teva, Marc, ningú ho va tenir en compte. Ho sentim U_U
Llavors, tema de masters, està explícitament clar. Més màsters a la pròxima. Sobre el fòrum, estic d'acord en fer-ne propaganda Razz
Llavors, un altre punt que estaria bé seria el fet de intentar començar a tal hora i acabar a tal altra, ja que sinó és fàcil que passin coses com l'aldarull que hi havia mentres tu, Marc, feies partida. No ho sé, per exemple a les 16:15 comencem i a les 20:15 tothom a recollir, per així tenir el local una mica recollit, que va quedar força fastigos, tanta gent... xD
Després, respecte a la propaganda, estic d'acord. Va venir un taco de gent, i la pròxima vegada.. més! Razz

Merci marc per treure el tema de la valoració, realment està molt bé donar-nos compte de què ha anat bé i què malament.

PD: Realment el bon rotllo que hi havia em va encantar. La gent magnífica, i la partida com la seda. Very Happy
Volver arriba Ir abajo
wehehe
Jugador
wehehe


Cantidad de envíos : 47
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 38
Localización : Vilafant

Hoja de personaje
Nombre personaje: Roflcopter
Descripción:

JORNADES DE ROL - VALORACIÓ Empty
MensajeTema: Re: JORNADES DE ROL - VALORACIÓ   JORNADES DE ROL - VALORACIÓ Icon_minitimeLun Sep 21, 2009 8:20 pm

Sempre que es fan activitats és necessari fer-ne una valoració i ser una mica autocrítics si es vol millorar Razz (10 minutets per plegar)
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

JORNADES DE ROL - VALORACIÓ Empty
MensajeTema: Re: JORNADES DE ROL - VALORACIÓ   JORNADES DE ROL - VALORACIÓ Icon_minitimeSáb Sep 26, 2009 3:53 pm

No se quina propaganda vau fer però jo vaig flipar amb la gent que va vindre xDD

Nose, jo crec que va estar prou bé tot, exepte per el tema màsters que n'hi havien poquets i es va arribar a patir una mica.

Tema nevera genial, i jo crec que la gent ja era prou guay com per ser legal i beure el que pagava osigui que crec que no calia control tampoc.

Tema pluja, doncs jo vaig estar a fora tot el ratu i com a molt em van caure 4 gotes.

En realitat aixo de que vingui més gent esta bé però es complicat alhora per jugar, per el tema soroll; entre més gent, més soroll i es fa més

complicat jugar. Nosaltres a fora vam estar prou bé jugant perquè com a molt sentiem un altre taula que estava a uns metres més enllà de nosaltres,

però amb les portes obertes sortia un soroll de dins que...U_U' osigui que no se com vàu jugar els de a dins.



Amb ganes d'una propera jornada! Very Happy
Volver arriba Ir abajo
Koshchel
Jugador
Koshchel


Cantidad de envíos : 3
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 14/09/2009
Edad : 38
Localización : Banyoles

Hoja de personaje
Nombre personaje:
Descripción:

JORNADES DE ROL - VALORACIÓ Empty
MensajeTema: Re: JORNADES DE ROL - VALORACIÓ   JORNADES DE ROL - VALORACIÓ Icon_minitimeLun Sep 28, 2009 8:26 pm

Jo us esplicaré com els de la Taverna de Jabba ens em vam enterar. Va ser perquè nosaltres (la associació) està creada amb l'objectiu de que la gent que juga a rol no es quedi sense qui jugar i que tothom pugui apendre que és això del rol. I com que tenim aquesta orientació cap a expandir-nos tenim molts contactes i un ens ho va comunicar.

Jo vaig estar-hi poc temps a la vostre jornada, però em va semblar que estava bastan ben montada. A la proxima jornada si m'aviseu amb temps (2 setmanes) jo us vinc a presentar cualsevol dels "meus" jocs.

I també la proxima vegada aneu al nostre foro i anuncieu-vos. No mosseguem. I creiem que cuanta més gent jugui a rol millor.
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

JORNADES DE ROL - VALORACIÓ Empty
MensajeTema: Re: JORNADES DE ROL - VALORACIÓ   JORNADES DE ROL - VALORACIÓ Icon_minitimeLun Oct 05, 2009 9:27 pm

Les jornades ban ser un exit!!
com heu dit van faltar masters... i cartells
tema soroll: la nostra taula teia uns jugadors k la liavan molt... perdo, apart d' axo tot de puta mare!!!!

espero ferne unes altres!!!!!!!!!! x nadal ba perfecte,

papa siau...
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

JORNADES DE ROL - VALORACIÓ Empty
MensajeTema: Re: JORNADES DE ROL - VALORACIÓ   JORNADES DE ROL - VALORACIÓ Icon_minitimeMar Oct 06, 2009 8:30 pm

Nosaltres no la liavem, eres tú que no controlava la taula xDD
A més tu també la "liaves", per no dir dels que més ajajaj
Encara que jo això del soroll crec que va estar prou bé estant a fora, perqué es notava el soroll
de a dins a la que obries una miqueta la porta xDD
Els de a dins si que ho van haver de passar fatal.


Amb ganes de les properes Razz
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





JORNADES DE ROL - VALORACIÓ Empty
MensajeTema: Re: JORNADES DE ROL - VALORACIÓ   JORNADES DE ROL - VALORACIÓ Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
JORNADES DE ROL - VALORACIÓ
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» JORNADES DE ROL
» II Jornades de rol!!!

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Associació de rol juvenil Figueres :: Taberna :: Què fem-
Cambiar a: