Associació de rol juvenil Figueres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Benvingut al foro de l'associació rolera juvenil de Figueres. Espero que participis en les seves activitats...
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Partida el cap de setmana que ve o el següent ?

Ir abajo 
3 participantes
AutorMensaje
wehehe
Jugador
wehehe


Cantidad de envíos : 47
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 38
Localización : Vilafant

Hoja de personaje
Nombre personaje: Roflcopter
Descripción:

Partida el cap de setmana que ve o el següent ? Empty
MensajeTema: Partida el cap de setmana que ve o el següent ?   Partida el cap de setmana que ve o el següent ? Icon_minitimeDom Jun 07, 2009 9:13 pm

Bones.

Bé, ja vaig obrir un fil de conversa referent a la possibilitat de fer una partida d'algun joc dels varis que tinc (sense massa èxit, la veritat) xD

El cas és que jo ja estic de les classes, i de la feina tinc vacances fins al dia 22, de manera que si a algú li interessa em puc preparar alguna cosa de qualsevol dels jocs que vaig enumerar per aquest diumenge que ve o per al següent.
Repeteixo els jocs per no fer-vos mirar l'altre tema:

- Senyor dels anells
- La llamada de Cthulhu
- Vampiro
- Hombre Lobo
- Changeling
- Mago
- Anima

Tinc algun altre joc, però aquests són els que tinc més de per mà i dels que no hauria de passar-me excessiu temps mirant-me res per fer una partideta.

Doncs obert queda el tema, i si hi ha interès em prepararé alguna cosa. Si no pos res Razz

Apa siau. Salut a tothom !
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Partida el cap de setmana que ve o el següent ? Empty
MensajeTema: Re: Partida el cap de setmana que ve o el següent ?   Partida el cap de setmana que ve o el següent ? Icon_minitimeDom Jun 07, 2009 10:39 pm

Hola Marc, molt bones!

A mi em molaria molt jugar una partideta de Chtulhu, però estaria bé que fos el diumenge pròxim, o sigui, dos diumenges després de la partida de la cripta amb les fitxes-patilla.

Ia he dit la meva, ara tota hem d'opinar, inga, tots hem de fer una gran partida^^
Volver arriba Ir abajo
Eoin
Jugador
Eoin


Cantidad de envíos : 32
Reputación : 1
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 30
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Eoin
Descripción:

Partida el cap de setmana que ve o el següent ? Empty
MensajeTema: uuuujjj   Partida el cap de setmana que ve o el següent ? Icon_minitimeMar Jun 09, 2009 8:10 pm

eii, doncs jo també diré la meva!!!

1er, jo comparteixo el dia amb en Silphion

2on, en lloc de fer la llamada, jo votaria per fer una d'Anima o de SDLA, que en sé d'un que l interessarà oi Sharyinc..xXDDD.

En tot cas en tinc bastantes ganes, tant de l'una com de l'altre.. només dir, que amb els exams finals em trono a llegir la saga... ja m'he llegit el hobbit i la comunitat de l'anell... ara vai per les dos torres.... apa doncs!

Apunt: si fem Anima, que sera del tipus Alastor? o dic per escollir un model de pj o un altre... apa adeu!!!
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Partida el cap de setmana que ve o el següent ? Empty
MensajeTema: Re: Partida el cap de setmana que ve o el següent ?   Partida el cap de setmana que ve o el següent ? Icon_minitimeMiér Jun 10, 2009 8:08 pm

Oh, bones!

Eoin, sempre juguem a jocs mitgevals, no seria hora de provar un bon joc d'època més aviat moderna amb un bon màster i una bona partida? Crec que ho hauries de tenir en compte...

Però bé, a mi m'agrada anima, chtulhu i no se si sdla, pro segurament tabé ^^.

Inga, ens veiem, nois/es!
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Partida el cap de setmana que ve o el següent ? Empty
MensajeTema: Re: Partida el cap de setmana que ve o el següent ?   Partida el cap de setmana que ve o el següent ? Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Partida el cap de setmana que ve o el següent ?
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Partida DnD
» Proposta de partida
» Partida de Cataus
» Partida de Dark Heresy
» Continuació partida Diez Ciudades

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Associació de rol juvenil Figueres :: Jocs de Rol :: Preguntes i propostes en General-
Cambiar a: