Associació de rol juvenil Figueres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Benvingut al foro de l'associació rolera juvenil de Figueres. Espero que participis en les seves activitats...
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Proposta de partida

Ir abajo 
5 participantes
AutorMensaje
wehehe
Jugador
wehehe


Cantidad de envíos : 47
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 38
Localización : Vilafant

Hoja de personaje
Nombre personaje: Roflcopter
Descripción:

Proposta de partida Empty
MensajeTema: Proposta de partida   Proposta de partida Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 1:39 am

Bona nit a tothom !

Aquesta tarda, després de veure el fòrum, m'he fet un cop d'ull al prestatge on tinc tots els llibres de rol, i he decidit treure la pols a alguns d'ells que tinc bastant abandonats. Per aquest motiu, he decidit que faré alguna (o potser vàries) partida/es a allò que us vingui de gust. Us poso una llista dels jocs, amb una petiteta descripció per què si algú està interessat en jugar a qualsevol d'ells ho digui aquí i de cara a d'aquí dos diumenges (per aquest massa just) podríem mirar-ho.

Changeling: el ensueño: El joc està ambientat en el món real. Els personatges porten fades, criatures d'ensomni que veuen a la vegada un món real i un món feèric, el qual cada cop està més amenaçat per la banalitat (la seriositat amb què la gent es pren la vida). La fantasia i les il·lusions mica en mica desapareixen del nostre món, mentre els Changeling necessiten de les fantasies, de les il·lusions de la gent per poder viure.

Vampiro: la mascarada: També ambientat en el món real. Aquí els personatges soń vampirs. Viuen ocults a la societat, controlen la majoria dels fils més importants de la societat mortal. S'alimenten de la sang dels humans però amb moderació, ja que ser descoberts seria la seva perdició.

La llamada de Cthulhu Ambientat als anys 20. Basat en els Mitos de Cthulhu, una sèrie de relats iniciats per H.P.Lovecraft, i continuats per molts altres escriptors. Què passaria si tot allò que sempre hem cregut sobre els déus fos mentira, si en realitat hi hagués moltíssimes deïtats malèvoles que durant temps van sotmetre la Terra a la seva tirania, si aquestes deïtats, provinents d'altres planetes i dimensions ara no actuessin per què estan dormides. Si hi hagués societats que secretament els adoren esperant despertar-les i ser els seus escollits. I si els vostres personatges descobrissin més del que un humà normal és capaç de comprendre.... serien capaços de mantenir la seva cordura... ?

Apa, aquí està la meva oferta Razz
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

Proposta de partida Empty
MensajeTema: Re: Proposta de partida   Proposta de partida Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 2:04 am

Jo voto Vampiro!

Tinc moltissimes ganes de fer una partida de rol en ambientació temporal en la actualitat. T'ho pots flipar més fent coses que t'agradaria fer actualment i són delictives,

i fins i tot recordo haver jugat una partida on l'ambientació era la pròpia Figueres, i jugàvem amb un mapa de la ciutat, pels baris carrers i places. Crec que als nous els

impactaria bastant una partida així ja que és més fàcil imaginar el que fas en un lloc que ja coneixes, que no en un món en el que mai has estat. A mi em va impactar, i

encara ara és una de les millors partides que he jugat mai =)


Ho recomano desde als que acabeu de començar fins als veterans, ja que vampiro a més té un sistema de joc molt senzill per jugar amb els nous, i una partida així

com la que us dic, crec que pocs dels veterans, han jugat una semblant.
Volver arriba Ir abajo
wehehe
Jugador
wehehe


Cantidad de envíos : 47
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 38
Localización : Vilafant

Hoja de personaje
Nombre personaje: Roflcopter
Descripción:

Proposta de partida Empty
MensajeTema: Re: Proposta de partida   Proposta de partida Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 10:33 am

Precisament aquesta és la que jo he considerat sempre la major gràcia dels jocs de Mundo de Tinieblas (Vampiro, changeling, hombre lobo i mago per enumerar els 4 més importants). El fet de jugar en una ambientació que és el món real facilita que la gent es posi dins el món.

Les meves primeres partides a Vampiro també van ser ambientades a Figueres, era divertit passejar després per carrers on sabies que el teu personatge havia dessagnat a una bossa de suc (Uix, perdó, a un humà Embarassed ).

El cas és que la partida de Changeling que tinc pensada sí que l'ambientaria a Figueres, per què ja tinc tot un rerefons preparat per aquesta zona. La de Vampiro l'ambientaria a Barcelona, que per rerefons del joc té més lògica que a Figueres (els vampirs intenten no ser descoberts, i per tant procuren que la seva "població" en proporció a la humana sigui aproximadament de 1 vampir per cada 100.000 persones). Seguint aquesta proporció, a Figueres hi hauria... 0,4 vampirs ! xD Simplement, amb això vull dir que 4 vampirs a Figueres, cridarien massa l'atenció, no és que sempre que un vampir s'alimenta hagin de succeïr accidents, però si comencen a passar coses estranyes... es crida més l'atenció que en una gran ciutat.
Volver arriba Ir abajo
Eoin
Jugador
Eoin


Cantidad de envíos : 32
Reputación : 1
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 30
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Eoin
Descripción:

Proposta de partida Empty
MensajeTema: Bona cosa!!!!   Proposta de partida Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 2:28 pm

Hummm...Que bé!!! nous jocs per provar... Podria ser molt interessant jugar a jocs difernets per veure quins ens agraden més, quins defectes trobem en d'altres.... A mi particularment em faria gracia provar Mundo de Tinieblas (como no...xD) i La llamada de Cthulhu (està ben escrit?). Altre joc que estaria guapo de jugar, seria Anima: Beyond Fantasy...(encara que la meva experiencia fos vreu, em va molar molt!!!).
I el que és més important de tot... tots plegats em d'aprendre-ho ràpid, perquè així, es puguin canviar els masters i els pobres directors de turno puguin jugar també xD.

Apa doncs!!!
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Proposta de partida Empty
MensajeTema: Està molt bé   Proposta de partida Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 3:45 pm

M'agrada molt la idea, Wehehe!!

Uenu, io sempre tindré al record la breu partida de sombras en el espejo... xD Molava 1 uevazoo akella partida, tothom es va currar el seu personatge, tot va anar de puta mare, fins k per diferents bandes, tal i com has dit, en va suspendre.
Bé, si la volguéssis repetir, per tornar-ho a intentar, tens el meu recolzament, m'encantaria poder-la acabar. Respecte a lo dels jocs presentats, em mola (ia posrtava temps volent jugar-hi/masterejar) Changeling. Així que el meu vot és per a ell. I per cert, no descartis el poder fer partidetes d'ànima^^

Ens veiem, frikis!!
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

Proposta de partida Empty
MensajeTema: Re: Proposta de partida   Proposta de partida Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 5:02 pm

ei wehehe!
em sembla molt be la teva proposta, per que em tot el temps que portu jugant a rol encara no e jugat mai en un joc ambientat a la epoca actual (eccepte en una petita partida de cthulhu que vam jugar 30 minuts...) per tant a mi m' es igual a quin joc jugem... encara que preferiria que pases a figueres per que barcelona no m'ho conec.

papasiau!
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Proposta de partida Empty
MensajeTema: Re: Proposta de partida   Proposta de partida Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Proposta de partida
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Partida DnD
» Partida de Cataus
» Partida el cap de setmana que ve o el següent ?
» Partida de Dark Heresy
» Continuació partida Diez Ciudades

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Associació de rol juvenil Figueres :: Taberna :: Què fem-
Cambiar a: