Associació de rol juvenil Figueres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Benvingut al foro de l'associació rolera juvenil de Figueres. Espero que participis en les seves activitats...
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Aquí primer!!

Ir abajo 
+11
Akio
kira
Rina_Dark
wehehe
Eoin
3lfoX
sharyinc
Silphion
Histel
Naia Tesath
Admin
15 participantes
AutorMensaje
Admin
Admin



Cantidad de envíos : 8
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Aquí primer!! Empty
MensajeTema: Aquí primer!!   Aquí primer!! Icon_minitimeLun Mayo 04, 2009 3:22 pm

Hola, ara que ja he captat la vostra atenció, llegiu:

Aquí és on us podeu donar a conèixer a l'altra gent de l'associació. Per presentar-vos podeu respondre a aquest tema.

Crec que no fa falta dir res més (xD)

Cordialment, l'adimistrador.
Volver arriba Ir abajo
https://rolasaco.superforo.net
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

Aquí primer!! Empty
MensajeTema: Re: Aquí primer!!   Aquí primer!! Icon_minitimeLun Mayo 04, 2009 3:49 pm

bones, soc en Biel.
soc el vicepresident de la associació, i com a tal espero que tots els que assistiu a les partides, us ho paseu molt be.
volia demanar perdó per totes les faltes d' ortografia que he fet i que faré, que no seran poques xd (les llengues no son lo meu).
i crec que no tinc res mes a dir.

a si, en el nik em dic naia per que, a el despertar em dic axi. algun dia a la taverna postegare la meva historia... algun dia...

que us baij be a tots

\m/


Última edición por Naia Tesath el Lun Mayo 04, 2009 6:58 pm, editado 1 vez
Volver arriba Ir abajo
Histel
Jugador
Histel


Cantidad de envíos : 26
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 31

Hoja de personaje
Nombre personaje: Histel
Descripción:

Aquí primer!! Empty
MensajeTema: bones..   Aquí primer!! Icon_minitimeLun Mayo 04, 2009 5:05 pm

Llegados a este punto... sobran las presentaciones

Feliu..]
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

Aquí primer!! Empty
MensajeTema: Re: Aquí primer!!   Aquí primer!! Icon_minitimeLun Mayo 04, 2009 7:08 pm

...sobran las presentaciones... em temo que no, Histel, feliu, hi ha molta gent que no sap qui ets, i una petita explicació o algu, aniria millor...

Apasiau!
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Aquí primer!! Empty
MensajeTema: Vaja, kins ànims que dona la gent, eh!   Aquí primer!! Icon_minitimeLun Mayo 04, 2009 7:30 pm

Hola molt bones!

Abans de res, comentar que la gent que no es vulgui presentar, que no vingui aquí a fer el pallaso i a ocupar espai.

Dit això, bones, sòc en Jordi, el presi de l'associació, però no m'agrada que em digueu presi, millor amo, o jefe (xDDDDDD)

Em penso que ja em coneixeu tots, sinó, bé, sinó veniu qualsevol diumenge a mirar-me (xD). Sóc màster més aviat de dungeons, perquè és el joc amb el que tinc més experiència, però també puc fer de màster del que sigui, no tinc dificultat amb els manuals. Dit això, només em fa falta dir l'origen de l'estimat nom Silphion. Em va venir al crear una raça, era el nom del Déu d'aquella. És l'únic nom que m'ha vingut a mi i que no està inventat com a nom (com amb l'error d'Amaranth) i que a sobre mola molt (per mi és clar) xDD. A per cert, tinc una certa tradició a que almenys una de les ciutats/pobles de les partides que faig es diu Oriour. Em porta bons records...

Vinga, ja sabeu alguna coseta més de mi, frikis!

Cordialment, Jordi (presi, admin i...............el vostre amic!!!! xDDDDD)
Volver arriba Ir abajo
sharyinc
Jugador
sharyinc


Cantidad de envíos : 39
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 32
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Caleb Hoom
Descripción:

Aquí primer!! Empty
MensajeTema: Re: Aquí primer!!   Aquí primer!! Icon_minitimeLun Mayo 04, 2009 8:30 pm

bnu...

jo em presento: soc en Gerard Quintà, principiant en això ( Eoin, com diu, me na fet 4 centims de com va tot )

com que odio els "emoticonos" aquests i el fet de escriure mirant les faltes me paso pel forro les dues coses.

així doncs que el forum tiri endavant el maxim posible, i aveure si ens veiem les cares en una partida

que vagi be


Última edición por sharyinc el Lun Mayo 04, 2009 10:50 pm, editado 1 vez
Volver arriba Ir abajo
3lfoX
Jugador
3lfoX


Cantidad de envíos : 5
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 32

Hoja de personaje
Nombre personaje: AluX
Descripción:

Aquí primer!! Empty
MensajeTema: BUNGA m/   Aquí primer!! Icon_minitimeLun Mayo 04, 2009 9:47 pm

BUNGA PEOPLES (tal i kom ho diuen els GUIRIS)

Sok el ros akell que sempre es fa una elfo (i que konstin que no son marikes). El mew elfo es diu AluX (en honor a ALUCARD {1 vampir -.-}) vaig guiar el nostre TANQUE (el mongolo de Judith, t'ho dik des de el karinyo Wink ) i BUENU magrada el ROl magic i sobretot el BON METAL \m/
Per qui li intersei sok el Heavy sensei (ensenyo des de Glam rock, fins el Melodik death metal)

Molt bones i fins diumenge!!

Ens veiem aket dissabte al salo del COMIK Razz

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

\m/ affraid \m/
Volver arriba Ir abajo
Eoin
Jugador
Eoin


Cantidad de envíos : 32
Reputación : 1
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 30
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Eoin
Descripción:

Aquí primer!! Empty
MensajeTema: HHOLAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Aquí primer!! Icon_minitimeLun Mayo 04, 2009 11:01 pm

Ei hola, jo sóc en Joan, on aquí em coneixereu per Eoin, que en gaèlic antic és quelcom semblant a Joan.

Sóc un lliure defensor de les motivacions-proparanoiesfrikisqueteflipes i del metal (sobretot el Power, Speed, Death, Celtic,
Viking, Extrem, Heavy Metal i del Hard Rock... per cert Zic...em pixo a la cara del glam metal, es la merda més gran de la creació, mira el documental del heavy a l'SPUTINK i aleshores parla....).

Sóc un lector acabat i recentment, (des del nadal) nova víctima de series anime/Bon honor li fas a l'Alucard..Zic/). Per cert, Sharyinc, no sóc pas el teu mestre de res jo, jo només ten vaig fer 4 centims i la resta es cosa teva. Com podreu haver observat, sóc fan de la cultura oriental (per si no ho sabieu, faig Taekwondo).

Perdoneu el rollo repollo xDDD
Volver arriba Ir abajo
wehehe
Jugador
wehehe


Cantidad de envíos : 47
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 38
Localización : Vilafant

Hoja de personaje
Nombre personaje: Roflcopter
Descripción:

Aquí primer!! Empty
MensajeTema: Re: Aquí primer!!   Aquí primer!! Icon_minitimeMar Mayo 05, 2009 8:38 pm

Salut !

Doncs bé, jo sóc en Marc. He vingut ja alguns diumenges, bàsicament a tafanejar per veure què tal l'activitat de l'associació, i de fet un d'ells vaig mig improvisar una partida d'Anima (el meu joc de rol preferit). Pels que no em coneguin (diria que ben pocs), sóc el grenyut que acostuma a venir sense afaitar i que habitualment vinc amb les baralles de magic xD

També he jugat a Dungeons and Dragons, senyor dels anells, rolemaster, Vampiro, hombre lobo, changeling, Mago, Séptimo Mar, la Llamada de Cthulhu i Ars Magica. La majoria d'aquests també els he masterejat.

Doncs res. Saludar a tothom, i ens veiem per aquí.
Volver arriba Ir abajo
Rina_Dark
Jugador
Rina_Dark


Cantidad de envíos : 1
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 05/05/2009

Aquí primer!! Empty
MensajeTema: Re: Aquí primer!!   Aquí primer!! Icon_minitimeMar Mayo 05, 2009 9:14 pm

Que paxa peñaaaa

La foto que heu posat al forum mola mol, quin esquelet més sadic, LOL!!!!...

Suposu que ja sabeu qui sóc xDD... Per qui no ho sapiga es tracta de cert personatge que s'anomena Rina i que té la costum de riure molt xDD... Bé, només era per saludar xDD...

A veure com va tirant això i au, que vagi bé!!

Bye bye!!
Volver arriba Ir abajo
kira
Jugador
kira


Cantidad de envíos : 1
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009

Aquí primer!! Empty
MensajeTema: Re: Aquí primer!!   Aquí primer!! Icon_minitimeMar Mayo 05, 2009 11:51 pm

hola gent.

em fa una mica de pal presentar-me pro buenu s'ha de fer soc en sergi i ki es posi a vacila paladins li dunare una ostia XD
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

Aquí primer!! Empty
MensajeTema: Re: Aquí primer!!   Aquí primer!! Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 12:29 am

Hoooola! ^^

Doncs com molts sabreu soc L'Edward, conegut també pel món com Akio. Digueu-me com us plaeixi.

Sobra dir que m'agrada el rol, jugo a Magic The Gathering, I (L) Manga, toco la guitarra, faig boxe, sóc porter del milenari equip INDO del golf sud, m'agrada estar en forma, sóc estudiant d'informàtic, i aviat, estudiant de coordinador esportiu.

Sóc dels més veterans del gran joc, Magic The Gatering, desprès d'en Wehehe (Marc), osigui que si algú està interessat en apendre una mica a jugar, doncs aquí té un profe ^^

Lu mateix dic de la guitarra, si a algú li agrada la música que contacti amb mí, sigui per tocar una estoneta o per apendre una mica Wink

I fins aquí la meva presentació. Encantat de compartir llargs i plaenters diumenges amb vosaltres! Very Happy
Volver arriba Ir abajo
lemonzi
Jugador



Cantidad de envíos : 1
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Aquí primer!! Empty
MensajeTema: Re: Aquí primer!!   Aquí primer!! Icon_minitimeVie Mayo 08, 2009 4:51 pm

bones! doncs jo sóc en lemonzi, alias kim, que m'agradaria començar algun dia amb el rol però sempre estic molt ocupat.
de moment vinc al foro, i a veure si algun dia ara quan sdacabin les classes puc venir a algun partida =P
Volver arriba Ir abajo
solde24
Jugador
solde24


Cantidad de envíos : 14
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 09/05/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Lanivid
Descripción:

Aquí primer!! Empty
MensajeTema: Re: Aquí primer!!   Aquí primer!! Icon_minitimeSáb Mayo 09, 2009 8:39 am

Wen jo soc una altre marc. sóc el d lisnti d la judit i n santi.
Soc el k normalmen va mig despentinat i era un clerigo semielfo CN

[Dew...]
Volver arriba Ir abajo
KogiKaisha
Jugador
KogiKaisha


Cantidad de envíos : 14
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 11/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Aquí primer!! Empty
MensajeTema: Re: Aquí primer!!   Aquí primer!! Icon_minitimeLun Mayo 11, 2009 9:51 am

Bones gent! Very Happy

Sok en Cesk, el chaval k fa 3 setmanes k va kumensar a jugar a rol gracies a akesta associació ^^

Donks res, di k magrada jugar a tot lu k sigui del pal de Final Fantasy, jugar a Magic, l'esport en general, el Barça (L), narla a tajar per qualsevol lloc xD, i infinitat de frikades mes.

Res més a dir, ja mireu kuneixent si axo, no? xD

CsK
Volver arriba Ir abajo
sygg
Jugador
sygg


Cantidad de envíos : 8
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 14/05/2009
Edad : 33
Localización : Fig. Països Catalans

Hoja de personaje
Nombre personaje: Sygg
Descripción:

Aquí primer!! Empty
MensajeTema: iepale   Aquí primer!! Icon_minitimeSáb Mayo 16, 2009 5:20 am

ualaaaaaaaaaaaaaaaaa jo veient que hi havia dos de Pont i no savia qui era l'laltre i resulta que era en Gerard!!!!!!!!! xDDDDD

wenu presentació: hi, em dic diego, em coneix tothom perquè sóc molt famós a tot arreu (i si no penseu en l'únic enano-clérigo que s'ha vist al món xD). Aficions: magic, esports, rolo, Final Fantasy, ZELDA (m'encanta eñ teu avatar Gerard, quins records nen xDD), tajar-la por ai (normalment amb l'akio i en kogi xDD), reivindicarme per qualsevol cosa (en plan mani), les ties i moooooltes atres coses.

salut gent!
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Aquí primer!! Empty
MensajeTema: Re: Aquí primer!!   Aquí primer!! Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Aquí primer!!
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Aquí després
» Logotip de l'associació!!!

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Associació de rol juvenil Figueres :: Taberna :: Bar-
Cambiar a: