Associació de rol juvenil Figueres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Benvingut al foro de l'associació rolera juvenil de Figueres. Espero que participis en les seves activitats...
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Taula número 1 xD

Ir abajo 
+4
sygg
solde24
Akio
Silphion
8 participantes
Ir a la página : Precedente  1, 2
AutorMensaje
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Taula número 1 xD - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD - Página 2 Icon_minitimeMar Ago 11, 2009 3:18 pm

És així, Santi. Com que el manual de heroquest és molt complex i akestes cosetes, mesperare a començar-la. Ara faré, però, una altra campanya, que es dirà The Darkness (La Oscuridad, però en anglès mola més Razz)

Bueno, per aquesta campanya que acabo de comentar, ja estan les plaçes ocupades: Irene, Cesk, David, Alex i el bàrbaro que no me'n recordo de com es diu lol! Ho sento!

Llavors, la campanya s'anirà fent cada dues setmanes d'acord amb el diumenge 23, que serà la pròxima partida. La experiència anirà així: Interpretació 50% Bixos 20% Reputació 10% i Gestes 20% . És a dir, interpreteu tot el que pugueu el vostre personatge, principalment Wink
Recordeu també de portar la història, eh!
Vinga, gent, ens veiem!!!
Volver arriba Ir abajo
Bardo
Jugador
Bardo


Cantidad de envíos : 21
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 29/06/2009
Edad : 28
Localización : Vilajuïga

Taula número 1 xD - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD - Página 2 Icon_minitimeMar Ago 11, 2009 4:56 pm

gracies, jordi, una altre cos: m'eig de comprar un manual i no se si gafar el de heroquest o D&D 4 kin em recomanaries? i... saps on els puc trobar?
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Taula número 1 xD - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD - Página 2 Icon_minitimeMiér Ago 12, 2009 7:06 pm

cheers

Santi, primer hauria de saber per què necessites cada un d'aquests jocs. No sé si vols fer de màster, aprendre les regles sencillament... bé, et diré que el manual de heroquest el pots trobar al zeppelin, de girona, i que te contingut que explica el sistema de joc, pero és molt i molt complex, segurament s'ha d'agafar el "manual de los heroes" com a suplement per entendre-ho millor, tot i que això no ho se xD
Llavors, 4.0, si no el pots trobar al blade, també al zeppelin. Aquest joc el problema que té és que fa força falta el manual de monstres, si vols ser master, i tambe el de bichus. I és una gran despesa. Sobretot veient que cada llibre costa 40 €.
El de heroquest costa 27€, crec, tot i que no n'estic segur.
Estaria bé saber això, el perquè els vols. Vinga, ens veiem, gent! rabbit
Volver arriba Ir abajo
Bardo
Jugador
Bardo


Cantidad de envíos : 21
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 29/06/2009
Edad : 28
Localización : Vilajuïga

Taula número 1 xD - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD - Página 2 Icon_minitimeJue Ago 13, 2009 1:03 pm

no, sencillament aprendre les regles, pero com no el trobo en pdf...
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Taula número 1 xD - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD - Página 2 Icon_minitimeJue Ago 13, 2009 8:00 pm

Bé, si és per això, el de heroquest te'l puc deixar, de fet m'agradaria tenir una mà amiga a la partida. El de D&D 4.0 hauries de demanar-ho a en Cesk, però ell està preparant una campanya i això, ja m'entens xDD.

PD: Mira, he trobat el manual de 4.0 en descàrrega, aqui et deixo el link! http://www.megaupload.com/?d=6JMBI2HT

Buenu, això és tot, crec. Ens veiem gent!
Volver arriba Ir abajo
Bardo
Jugador
Bardo


Cantidad de envíos : 21
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 29/06/2009
Edad : 28
Localización : Vilajuïga

Taula número 1 xD - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD - Página 2 Icon_minitimeVie Ago 14, 2009 1:23 pm

gràcies oh gran master cheers

ens veienm diumenge


jocolor Bardo jocolor
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Taula número 1 xD - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD - Página 2 Icon_minitimeDom Ago 23, 2009 10:52 pm

Bones gent! El proper diumenge dia 30 faré campanya "El camino", i a partir d'aquell diumenge aniré fent cada quince dies. Això és degut a comoditats de la partida. A part d'això, volia comentar sobre fer un curset de màsters. Consistiria en fer, durant un mes sencer, una sèrie de partides. S'admitirien fins a tres o potser quatre màsters, no n'estic segur. També fa falta dir que serà SERIO, és a dir, sense tonteries, interpretant i aquestes coses. La cosa estaria en què jo, els tres màsters, i potser un altre màster fessim partides durant un mes. Jo començaria fent una partida d'una sessió. Llavors, el següent diumenge, algun dels altres tres màsters faria una partida ell, feta per ELL. Llavors, els altres màsters (que en aquella partida hauràn fet de jugadors) valorarien la partida, és a dir, dir en què creuen que s'ha equivocat. Després es valoraria als jugadors que han valorat. S'anirien fent així els diumenges fins que tots haguessin fet una partida. Segurament duraria un mes sencer. Per cert, recordar a aquells que s'apuntin de que anirà SERIOSAMENT és a dir, concentrar-se en les partides, tant quan masterejeu com quan jugueu. I recordeu, que NO ÉS UNA COMPETICIÓ.

També dir que es té en ment fer un curset d'interpretació, ja que alguns ho necessitarien. Aquesta idea encara s'ha de pulir una miqueta, però es portarà a terme, segurament. Vinga, ens veiem, gent!!

PD: "El camino" és la que vaig fer diumenge 23. 1 plaça del curset ocupada (recordeu que es farà SERIOSAMENT, sense tonteries ni osties, haureu d'esforçar-vos-hi. Wink


Última edición por Silphion el Lun Ago 24, 2009 10:01 am, editado 1 vez
Volver arriba Ir abajo
solde24
Jugador
solde24


Cantidad de envíos : 14
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 09/05/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Lanivid
Descripción:

Taula número 1 xD - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD - Página 2 Icon_minitimeDom Ago 23, 2009 10:57 pm

La partida "El camino" es la k feies avui o sera una altra? Si es una altre m'apunto

M'apunto al curset de Masters Smile
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

Taula número 1 xD - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD - Página 2 Icon_minitimeMar Ago 25, 2009 7:11 pm

les clases d' interpretació fan falta mol. i que la gent es prengui amb seriu les partides també...
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Taula número 1 xD - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD - Página 2 Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Taula número 1 xD
Volver arriba 
Página 2 de 2.Ir a la página : Precedente  1, 2

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Associació de rol juvenil Figueres :: Taberna :: Què fem-
Cambiar a: