Associació de rol juvenil Figueres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Benvingut al foro de l'associació rolera juvenil de Figueres. Espero que participis en les seves activitats...
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Taula número 1 xD

Ir abajo 
+4
sygg
solde24
Akio
Silphion
8 participantes
Ir a la página : 1, 2  Siguiente
AutorMensaje
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeMar Mayo 05, 2009 9:28 pm

Molt bones!

Aquest diumenge continuaré ma partida del passat diumenge, en un principi admetria fins a sis persones, no crec que n'hi hagin més xD. Bé, qui si vulgui apuntar, vagi morir a l'anterior partida o no, s'hi pot apuntar xD.

Si us hi apunteu, responeu a aquest missatge i ja està. Si algú no té fitxa feta, que no es preocupi, ja intentarem fer-la dinàmica i ràpidament per a poder jugar àgilment.

Dit això crec que no fa falta dir res més, i ja sabeu, si hi ha algún dubte, em responeu a aquest missatge o a la nouvinguda categoria de dubtes i problemes en general^^

Ens veiem, frikis!! Wink
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 12:47 am

Van morir, o el van matar!!! ¬¬

De fet em vaig deixar, ja que podria haver donat guerra, no anant a dormir, o fent alguna frikada, pro vaig dir...bah, deixa-ls que siguin feliços xDDD

I anda que el master, deixar que matin a un jugador, altres jugadors...en fi.

Si jugo, em faré alguna altre fitxa guapa i tal, sinò, aniré a fer unes Magic amb en Wehehe Wink

Fins diumenge!
Volver arriba Ir abajo
solde24
Jugador
solde24


Cantidad de envíos : 14
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 09/05/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Lanivid
Descripción:

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeSáb Mayo 09, 2009 8:35 am

Aig davisa a ki no?

Wno k jo vinc Wink
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeSáb Mayo 09, 2009 10:32 am

Sí, agrairia que aviséssiu si veniu a akesta taula a akesta, si a una altra a una altra.

Gràcies^^
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeLun Jun 01, 2009 9:39 am

Hola hola!!! Molt bones!!

K tal gent. Hem pensat que aquest diumenge, qui vulgui aprendre a fer de màster, que es prepari una partida com sàpiga i despres el diumenge que la jugui amb qui no vulgui ser màster. Per exemple tu, marc (el petit, no en wehehe, eh! xDD) fes una de les teves partides (o parides xDD) i la jugueu el diumenge. Llavors jo em posaré allà com a jugador, i a part de jugar i passar-m'ho bé, intentaré avaluar quins són els errors que feu com a màsters i els jugadors, com a jugadors. Creiem que així millorareu molt el vostre estil de joc. Vinga, màsters, apunteuvos-hi, animo a tothom que s'hi presenti, i llavors us "repartirem els diumenges" xD. A més, crec que farà una miqueta de falta xDD.

Ens veiem, frikis, i recordeu postejar aquí si voleu exercir de màsters el diumenge!

PD: Pot venir qui vulgui, a masterejar i a jugar!!!
Volver arriba Ir abajo
sygg
Jugador
sygg


Cantidad de envíos : 8
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 14/05/2009
Edad : 33
Localización : Fig. Països Catalans

Hoja de personaje
Nombre personaje: Sygg
Descripción:

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeLun Jun 01, 2009 3:00 pm

jo m'hi apunto a la partida (si encara es fa, ara que he llegit aixo dels masters) i si em pica portaré una partideta Very Happy

apa gent salut!
Volver arriba Ir abajo
sygg
Jugador
sygg


Cantidad de envíos : 8
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 14/05/2009
Edad : 33
Localización : Fig. Països Catalans

Hoja de personaje
Nombre personaje: Sygg
Descripción:

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeMar Jun 02, 2009 11:32 pm

Aquesta setmana faré de jugador i per la proxima o laltre portaré una campaña currada que estic fent. Jo aquesta setmana soc partidari de continuar la campanya de 10 ciudades pro si voleu fer lo del master cap problema

salut!
Volver arriba Ir abajo
solde24
Jugador
solde24


Cantidad de envíos : 14
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 09/05/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Lanivid
Descripción:

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeVie Jun 05, 2009 1:57 pm

U sento pro aket diumenge no puc venir.

Puc feru el seguen?
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeLun Jun 15, 2009 6:39 pm

Ei gent!

Aquest diumenge, porteu partida preparada, ganes de jugar a màgic, o jugueu la partida de'n biel, ok?
Això és el que es farà el diumenge. Bon guayaix!
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeMar Jun 16, 2009 5:14 pm

a la meva partida podran jugar com a molt 5 persones.
axi que a poder ser digueu si voleu jugar abans.
hi posare mes acció que a la altre sesio...

papasiau...
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeDom Jun 28, 2009 1:08 am

Sento haver trigat tant en dir què feiem, però ho he ficat tant rapid com he pogut, en serio us ho dic. Aket diumenge 28 es farà la partida de'n biel i es començarà la de'n Joan, eoin en els foros.

Bé, això és tot, crec, ens veiem, frikis!
Volver arriba Ir abajo
KogiKaisha
Jugador
KogiKaisha


Cantidad de envíos : 14
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 11/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeDom Jun 28, 2009 2:42 pm

mentre no hi hagin exèrcits de cabres assessines, caiguin llunes del cel i/o hi hagin rates ''gigantes'' de 50cm tot b..

x cert, he cunegut un friki k ma dit k fa com 12 anys k juga a rol i sempre és master. Li he cumentat lu de l'associació i segurament un diumenge dakets es pasarà perllà Razz

res més a dir, numés k '''' la partida de'n biel '''' m'ha fet mal a la vista xDD jajajaj Wink

ins despres
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeLun Jun 29, 2009 11:18 pm

Hey familia!
Sento no haver passat pel foro ni pel local ultimament pero es que he estat molt liat entre els estudis i tal, a mes ara no tinc internet.

Inga merci.
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeJue Jul 02, 2009 1:14 pm

sentu no javer pogut venir el diumenge pasat...
per el que be ja portare alguna partideta preparada dew!!
Volver arriba Ir abajo
Admin
Admin



Cantidad de envíos : 8
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeMar Jul 14, 2009 10:10 pm

Oka, fa temps k no se pasa ningu per aki, pero estic obligat a dir que farem:

Diumenge dia 19 de juliol faré partida de D&D 4.0 (si em veig capaç, sino continuarem amb una miqueta de 3.5, que el domino força bé Very Happy) Llavors, jo i en Cesk, el que fa brrrrrrrrrrrr amb el cap i altres bogeries amb en Diego, al estil: The Shadow, the Shadow, the Shadow... ens nirem turnant un cap de setmana ell, altre jo, fent partidetes de D&D 4.0, per aprendre a jugar-hi i a masterejar Wink.

Ens veiem, frikis!
Volver arriba Ir abajo
https://rolasaco.superforo.net
Bardo
Jugador
Bardo


Cantidad de envíos : 21
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 29/06/2009
Edad : 28
Localización : Vilajuïga

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeLun Jul 20, 2009 6:44 pm

Eyyyyyyyyyyyyyy!!!!

Soc en santi ( putuBardo pen diego ) i tinc pregunta:sygg,faras de master?, avisam per alguna partida 6plau




jocolor Bardo jocolor
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeLun Jul 27, 2009 8:24 pm

Hey geent!

Mireu, m'han demanat de jugar a heroquest, i recordant vells temps de "aprendre a jugar a rol", he decidit fer una campanya a l'estil campanya ne-kra-ha de d&d ke vaig fer fa molt de temps. Bé, admentré 5 jugadors màxim, i necessitarem mínim a quatre per jugar. Si us apunteu a la campanya vull que vingueu a les sessions, i no pas que passeu olímpicament d'elles, o que vingueu quan us vingui de gust. Us demanaria també que portessiu historia del vostre personatge, per fer-vos una idea, per exemple, de 2 a 8 pàgines, diguem. La historia pot estar ambientada a qualsevol mon o cosmologia que volgueu, sempre que sigui medieval, es clar. I això és tot, espero que feu la historia per el proxim diumenge... 2? Si, dos. Doncs aixo, fiqueus-hi, gent!

PD: Per cert, per la gent que no va jugar la campanya Ne-kra-ha, va ser una campanya que va començar com una "organitzacio de mercenaris" i va acabar essent un cami etern d modulos i histories inventades. aquesta campanya començara com una "organitzacio de mercenaris" i no us dire com continua... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Recordeu, nomes heu de portar la historia i postejar aki al forum ke us hi uniu!
Inga frikis, apunteu-vos.hi rapid! Wink
Volver arriba Ir abajo
Bardo
Jugador
Bardo


Cantidad de envíos : 21
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 29/06/2009
Edad : 28
Localización : Vilajuïga

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeMar Jul 28, 2009 1:24 pm

Eyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!


Jordi, m'agradaria participar-hi però tinc unes quantes preguntes sobre el tema. 1 A la historia hem de detallar la raça i classe o, simplement el passat del personatge, meta a la vida, odis, pors....? i 2 Com el 2 no puc venir, t'envio la historia a algun correo electrònic o te la dono el 9?


Espero la resposta


jocolor Bardo jocolor
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeMar Jul 28, 2009 5:39 pm

Eis bones santi, magrada k tinteresis Very Happy

Mmm... si, estaria be que m'expliquessis el passat del personatge, meta a la vida, odis, pors... i la raça i professió també. Posaré aquí les professions disponibles (vaja, a que es dedica el personatge) i les raçes, molt bona pregunta, santi!
Bé, amb les raçes anira una mica l'estil i com es cada raça, pero encara no posare aspectes tècnics. Llavors, si aquest diumenge no pots venir... bé, pregaria que es vingues quan toca, pero bé, fare una excepcio amb la primera sessio de joc. Tambe fare un espai al forum sobre la campanya. La historia pots enviar-me-la per correu Wink si no el saps es tsunami_oscuro@hotmail.com

Professions: Soldado de caballeria (de choque, hostigador o regular), artista, granjero, soldado de infanteria, curandero, cazador, comerciante, nomada, noble menor, marinero, erudito, ladron i guerrero.
Raçes/tribus:
Pueblo puma: pueblo de cambiaformas, humanos y felinos, que se sienten en casa alli por donde vagan.
Dara happa: civilizados y elitistas urbanos, forman el mayor pueblo de un gran imperio con decenas de miles de años de antigüedad.
Tarsh: tierra barbara recientemente civilizada y destacada frontera del poderoso imperio lunar (malos imperialistas)
Pueblo bisonte: primitivos jinetes nomadas que habitan al este del continente(jinetes de bisontes, eh)
Heortlingas: per definiru clar: rebeldes que se oponen a cualquiera ke se krea superior.
Los pastizales: antaño nobles barbaros nómadas que gobiernan con naturalidad a los pueblos inferiores como muchos hombres gobiernan a las bestias.
Seshnela: adustos caballeros del caudillo de un reino y conservadores partidarios de una fe igual de adusta.
Esrolia: avanzado reino barbaro, estable y diverso, urbanizado y campechano.
Esvular: Sofisticado pueblo urbano en medio de una expansion religiosa y agitacion politica.
Teshnos: cultos y sofisticados habitantes de ciudades que veneran a dioses nobles y prectican artes arcanas.

Bé, trieu la terra natal (mes o menys seria la raça, pero no es aixo, ja que tots sou humans, en excepcio dels homes puma, ke son meitat i meitat) i els oficis/a ke us dedikeu.
Espero haber solucionat els dubtes Wink ens veiem!! cheers
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeDom Ago 02, 2009 8:59 pm

Bones gent!

Només he vist que s'apuntes en Santi, així que no he començat encara la campanya. Seria agradable que qui volgues jugarla, encara que només fos el principi (aventuretes estil mercenarios guais) pos = ment que ho digui si us plau. I que m'envii la història per correu electrònic, d'acord? El diumenge 9 començaré, si és que aconsegueixo tenir a tres jugadors. Sinó ja em patillaré alguna partideta, però aquesta vegada ja hi pensaré una mica, que l'ultima vegada... lol!

Bé, les plaçes lliures són 4.

Vinga, frikis, kualsevol dubte consulteu-me'l!

PD: Oh, i la campanya de D&D Midnight ke tenia pensada fer, fins ke les plaçes tampoc no estiguin fetes, no puc començar. Començaré la de Midnight quan les places estiguin cobertes. Vinga doncs, que us vagi de fàbula Wink !
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeJue Ago 06, 2009 9:01 pm

bones, feia molt k no em pasava per el foro, volia dir que m' agradaria jugar algunes partidetes de heroquest pero, que no tink ganes de posarme a una campaña tot i axi... jordi conta amb mi per les partides de "mercenarios".

papasiau
Volver arriba Ir abajo
KogiKaisha
Jugador
KogiKaisha


Cantidad de envíos : 14
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 11/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeSáb Ago 08, 2009 11:50 pm

Silphion escribió:
Bones gent!

Només he vist que s'apuntes en Santi, així que no he començat encara la campanya. Seria agradable que qui volgues jugarla, encara que només fos el principi (aventuretes estil mercenarios guais) pos = ment que ho digui si us plau. I que m'envii la història per correu electrònic, d'acord? El diumenge 9 començaré, si és que aconsegueixo tenir a tres jugadors. Sinó ja em patillaré alguna partideta, però aquesta vegada ja hi pensaré una mica, que l'ultima vegada... lol!

Bé, les plaçes lliures són 4.

Vinga, frikis, kualsevol dubte consulteu-me'l!

PD: Oh, i la campanya de D&D Midnight ke tenia pensada fer, fins ke les plaçes tampoc no estiguin fetes, no puc començar. Començaré la de Midnight quan les places estiguin cobertes. Vinga doncs, que us vagi de fàbula Wink !

jo mapuntu a la campanya Smile
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeSáb Ago 08, 2009 11:55 pm

Wenu, poso les places lliures, gent:

"Introduccio, es a dir, "mercenarios"": 2 places lliures (Santi, Cesk i Biel)
"Campanya a tota regla": 3 places lliures (Santi i Cesk)
Volver arriba Ir abajo
KogiKaisha
Jugador
KogiKaisha


Cantidad de envíos : 14
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 11/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeDom Ago 09, 2009 10:07 pm

Silphion escribió:
Wenu, poso les places lliures, gent:

"Introduccio, es a dir, "mercenarios"": 2 places lliures (Santi, Cesk i Biel)
"Campanya a tota regla": 3 places lliures (Santi i Cesk)

po en santi avui no stava jugant un modul? :S
Volver arriba Ir abajo
Bardo
Jugador
Bardo


Cantidad de envíos : 21
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 29/06/2009
Edad : 28
Localización : Vilajuïga

Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitimeMar Ago 11, 2009 1:18 pm

Si, pro era de D&D i la campanya bona i mercenarios es HeroQuest, no es així Jordi?


jocolor Bardo jocolor
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Taula número 1 xD Empty
MensajeTema: Re: Taula número 1 xD   Taula número 1 xD Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Taula número 1 xD
Volver arriba 
Página 1 de 2.Ir a la página : 1, 2  Siguiente

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Associació de rol juvenil Figueres :: Taberna :: Què fem-
Cambiar a: