Associació de rol juvenil Figueres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Benvingut al foro de l'associació rolera juvenil de Figueres. Espero que participis en les seves activitats...
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 IL·LUMINA EX LUXIS

Ir abajo 
4 participantes
AutorMensaje
Eoin
Jugador
Eoin


Cantidad de envíos : 32
Reputación : 1
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 30
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Eoin
Descripción:

IL·LUMINA EX LUXIS Empty
MensajeTema: IL·LUMINA EX LUXIS   IL·LUMINA EX LUXIS Icon_minitimeMiér Sep 02, 2009 2:59 pm

Ei bones, ja se que porto molt de temps sense postejar però he estat ocupat trobant un coi de cable x connectar-me a internet... En fi, si us n'enrecordeu, vaig dir que aviam si podiem trobar una sol·lució al problema de Las Puertas Espejo... dons bé, ja el tinc solbentat... IL·LUMINA EX LUXIS...

El projecte, consisteix, en un conjunt de partidetes, amb diferents masters i diferents jugadors, no hi ha res tancat.

IL·LUMINA EX LUXIS és una organització secreta, que no se sap qui o quin grup de persones/coses la dirigeix, hi es dediquen a fer diversos actes: bons o dolents (EX: Per qui ha jugat a ânima amb en Wehehe, és algo semblant a Alastor).

Un master es prepara una partida i uns quans jugadors la juguen. Al final de la partida , els master és lliure de premir-los com vulgui: dotes, PX, objectes... En tot cas del que es tracta, és de fer pujar pj tant de nivell com de esglaons de la organització.
D'aquesta manera, la persona que vingui a + sessions sera + forta que la que -... I per tant es convertirà en un sistema flexible.

En general, és pensat per dungeons, però el problema està en si fer-ho en 3.5 o a 4.o directament, ja que els 2 sistemes no són compatibles.

PD: En el cas dels pj de Las Pûel 1rtas Espejo, es pj tornarien a lvl1 i a tornar a jugar.

Per fer això, pens oque estaria guapo tenir un fitxer al local, d'aquesta forma, podirem guardar les fitxes sense que ningú els hi fotés mà.

Aviam que us sembla.

Inis aviat Mona... xD
Volver arriba Ir abajo
Eoin
Jugador
Eoin


Cantidad de envíos : 32
Reputación : 1
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 30
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Eoin
Descripción:

IL·LUMINA EX LUXIS Empty
MensajeTema: Que m'en descuido!!!!   IL·LUMINA EX LUXIS Icon_minitimeMiér Sep 02, 2009 3:10 pm

1. Hom que tingui una bona historia pot fer de master.

2. Abans de començar, m'agraderia posar en situació amb un escrit que deixeria per allà el local, com és aproximadament la organització (ja que li podreu afegir coses, sempre i quan les deixeu escrites en el mateix lloc que el que jo escriure).

3. Amb aquest sistema, els papers de master/jugador aniran rodant i hom podra probar les 2 coses.
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

IL·LUMINA EX LUXIS Empty
MensajeTema: Re: IL·LUMINA EX LUXIS   IL·LUMINA EX LUXIS Icon_minitimeMiér Sep 02, 2009 3:14 pm

abore... a mi sincerament em sembla que no sortira be. per varias raons, al principi la gent nira jugant po d' aki un mes ja ningu voldra jugar perk els jugadors estaran desigualats els masters si van variant tampok no s' entendran entre ells... xo si surt be pot ser divertit
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

IL·LUMINA EX LUXIS Empty
MensajeTema: Re: IL·LUMINA EX LUXIS   IL·LUMINA EX LUXIS Icon_minitimeMiér Sep 02, 2009 3:20 pm

Pot ser divertit, pero penso igual que en biel.

=ment és un projecte, i es pot intentar, tot i que penso que personalment no hi jugaré gaire, en aquestes partides... xD

Bé, doncs això. Ens veiem!
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

IL·LUMINA EX LUXIS Empty
MensajeTema: Re: IL·LUMINA EX LUXIS   IL·LUMINA EX LUXIS Icon_minitimeVie Oct 16, 2009 10:19 pm

Jo la veritat tampoc, i menys ara que la gent s'anima a fer partides duraderes Razz
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





IL·LUMINA EX LUXIS Empty
MensajeTema: Re: IL·LUMINA EX LUXIS   IL·LUMINA EX LUXIS Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
IL·LUMINA EX LUXIS
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Associació de rol juvenil Figueres :: Taberna :: Què fem-
Cambiar a: