Associació de rol juvenil Figueres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Benvingut al foro de l'associació rolera juvenil de Figueres. Espero que participis en les seves activitats...
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Propostes vàries

Ir abajo 
4 participantes
AutorMensaje
wehehe
Jugador
wehehe


Cantidad de envíos : 47
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 38
Localización : Vilafant

Hoja de personaje
Nombre personaje: Roflcopter
Descripción:

Propostes vàries Empty
MensajeTema: Propostes vàries   Propostes vàries Icon_minitimeLun Ago 24, 2009 10:55 pm

Mooolt bones.

A veure, vull fer algunes propostes. Amb alguns de vosaltres ja he comentat que des de l'1 d'agost estic treballant al Blade Center, amb això, estic constantment en contacte amb gent que: o bé interessa el món del rol, o bé el del Magic.

El que he observat, i que de fet fa temps que ja sabia per experiència pròpia, és que a Figueres aquest "mundillo" del rol està molt desperdigat. Hi ha molta gent que juga, però tot són grupets bastant tancats, i inclús hi ha gent que jugava amb altres colles però que en perdre-hi el contacte s'ha quedat sense possibilitat de ningú amb qui jugar.

És per això que vista aquesta situació, us proposo la possibilitat de que organitzéssiu algunes jornades de rol algun diumenge. Jo ho havia fet en alguna ocasió quan estava a una altra associació. La idea és fer cartells per fer-ne publicitat. Penjar-ne a punts on pugui veure'ls gent que tingui interés en el tema. P. ex: Can Monfort, Zeppelin a Girona, TripiJoc a Girona, Blade Center, Zona Digital, GAME ... Totes les botigues aquestes són llocs on ben segur que algú o altre que els vegi hi mostraria interès.

Per la meva banda, jo des de la botiga doncs a persona que vegi us la intento "reclutar". Realment com a botiga dubto que pugui fer que hi hagi més col·laboració, si bé com a persona podeu comptar amb mi com a master si fa falta per el dia en què es faci.

Bé, jo deixo això a l'aire, ja em direu què n'opineu.

També havia pensat en organitzar algun campionat de magic, i aquí sí que hi entraria la part de botiga per posar-hi els premis. Format del campionat us ho deixaria a la vostra elecció, i pel que fa a gent també podeu comptar amb mi per avisar-ne.

Apa doncs. Ego Dixit.

Salut !
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Propostes vàries Empty
MensajeTema: Re: Propostes vàries   Propostes vàries Icon_minitimeMar Ago 25, 2009 4:25 pm

Hey, bones!!!

Grans idees, Marc! Lo del campionat de magic ja ho anavem a fer, de fet, el que has comentat de les lligues del senado em van preguntar de fer-les al local, però ja no em van dir res més i jo tampoc els vaig buscar. Però bé, estaria bé fer algun torneig de magic algun diumenge. Respecte a les jornades de rol... no se què vols dir Razz Lo dels cartells, bé, es podria posar algua cosa a l'estil: Cada diuemnge a les 4 de la tarda es fan partides de rol...? O: diuemnge "tal" es faran unes jornades de rol, qui vulgui apuntar's-hi...?
Bé, ambdues idees em semblen bé!! Només falta pulir-les una miqueta!
cheers

Apa doncs, ens veiem!
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

Propostes vàries Empty
MensajeTema: Re: Propostes vàries   Propostes vàries Icon_minitimeMar Ago 25, 2009 7:08 pm

estaria molt be que la gent sapigues que poden venir a jugar tan a rol com a magic axi que dono soport a les 2 idees.
Volver arriba Ir abajo
wehehe
Jugador
wehehe


Cantidad de envíos : 47
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 38
Localización : Vilafant

Hoja de personaje
Nombre personaje: Roflcopter
Descripción:

Propostes vàries Empty
MensajeTema: Re: Propostes vàries   Propostes vàries Icon_minitimeMar Ago 25, 2009 9:11 pm

Bé, juraria que amb el tema de les jornades de rol no se m'ha interpretat bé el que volia dir :p

Quan em refereixo a unes jornades de rol em refereixo a:

- Acordar un dia en què varis masters es preparen partides de varis jocs, la idea és que siguin sessions totalment independents, no una crònica, si no partides tancades per iniciar i acabar aquella mateixa tarda.
- Les partides són obertes a tothom, amb la idea d'acostar el rol a gent que no el coneix, jugar amb grups diferents als que s'ha jugat habitualment, provar nous jocs...
- Per aconseguir tot això se n'ha de fer propaganda (d'aquí el que he comentat dels cartells).

Jo ja n'he tres vegades. Una d'elles amb un cert èxit, si bé les altres dues... jo havia esperat molta més gent. Però bé, crec que si ens ho currem (i sobretot, si ho avisem amb temps) podem tenir bastant gent.

Espero haver-ho aclarit :p
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Propostes vàries Empty
MensajeTema: Re: Propostes vàries   Propostes vàries Icon_minitimeMar Ago 25, 2009 11:05 pm

xDD No, no havia entés del tot la idea. Ara sí, seria més o menys com a la presentació, però no nomes G&G sino dunf¡geons, vampiro, cthulhu, star wars, anima, esdla.... o els k fossin, no?

Bé, si és així, em posaré ja a fer els cartells. Si algú vol aportar idees sobre com hauria de ser el cartell, endavant.

PD: Marc, amb el que has comentat de que treballaves al blade center... ets el dependent? És només per preguntar, i si és així, doncs podria passar-me dema o passat per alla per ensenyar-te el cartell, i això, ja que la idea és teva. Sobre campionats de magic... bé, sempre pots fer-los com a botiga pero en compte de fer servir la "saleta" del blade fer-los al local (per cert, si ho requereixes, es pot agafar un diumenge tot el dia sencer, fins i tot un dissabte).
Volver arriba Ir abajo
wehehe
Jugador
wehehe


Cantidad de envíos : 47
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 38
Localización : Vilafant

Hoja de personaje
Nombre personaje: Roflcopter
Descripción:

Propostes vàries Empty
MensajeTema: Re: Propostes vàries   Propostes vàries Icon_minitimeMiér Ago 26, 2009 11:20 am

Jordi no ben bé de dependent.

En principi estic a la sala de dins (on es va fer el campionat de magic), per què la meva principal feina és fer una web que em van encarregar.

De totes maneres, quan hi ha gent dono un cop de mà a l'Alex. I aquesta setmana, que ell fa vances, estic jo sol a la botiga. De fet ara mateix estic a la botiga sense ningú xD

En fi, quan vulguis passa i ens hi donem un cop d'ull. Per la meva banda començaré a informar gent que pugui veure-hi interessada.
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

Propostes vàries Empty
MensajeTema: Re: Propostes vàries   Propostes vàries Icon_minitimeMiér Ago 26, 2009 2:21 pm

axins es com la gent treballa...

wenu axi que al final si que es faran les partides de rol... dons podeu contar amb mi per lo que bulgueu.
m' agradaria masterejar. peró, quan es faria?, ho dic per acabar d' enpollarme cthulhu i escriure la partida i tot...
i sobre el cartell crec que podria quedar be posar la imatge que te en jordi d' abatar (els nens jugant a rol) per que axins si algu no sap que es el rol no pensa amb mort ni delincuencia al beurel.
Volver arriba Ir abajo
wehehe
Jugador
wehehe


Cantidad de envíos : 47
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 38
Localización : Vilafant

Hoja de personaje
Nombre personaje: Roflcopter
Descripción:

Propostes vàries Empty
MensajeTema: Re: Propostes vàries   Propostes vàries Icon_minitimeMiér Ago 26, 2009 2:29 pm

Si voleu passar-vos pel blade aquesta setmana, jo hi duré cartells que crec que encara tinc d'altres ocasions. Juraria que no els vaig repartir tots i d'al menys una de les jornades de rol que vaig ajudar a organitzar encara en tinc cartells (per què us en feu una idea). (No els vull pas reutilitzar, només ensenyar-vos-els).
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

Propostes vàries Empty
MensajeTema: Re: Propostes vàries   Propostes vàries Icon_minitimeSáb Sep 26, 2009 7:47 pm

Va estar molt bé la jornada sisisi! ^^
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Propostes vàries Empty
MensajeTema: Re: Propostes vàries   Propostes vàries Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Propostes vàries
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Associació de rol juvenil Figueres :: Jocs de Rol :: Preguntes i propostes en General-
Cambiar a: