Associació de rol juvenil Figueres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Benvingut al foro de l'associació rolera juvenil de Figueres. Espero que participis en les seves activitats...
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 The call of Cthulhu

Ir abajo 
+3
Kitiara Uth Matar
solde24
Naia Tesath
7 participantes
Ir a la página : 1, 2  Siguiente
AutorMensaje
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeVie Ago 14, 2009 9:51 pm

bones.
e obert aquest post per parlar de la llamada de cthulhu (es un joc de rol vasat amb les histories de H.P.Lovecraft) en jordi mol amablement m' ha dexat el manual (graxies!!) i el diumenge que be, si el gran cthulhu m' ho perment comensare a fer partidetes qui bulgu podra jugar fins a un maxim de 4 persones, a poder ser que postegin aqui si volen jugar. mes en devant, si a la gent li agrada el joc i jo ja m' he apres les normes perfectament, fare una campaña (mes endevant donare mes informació sobre aquesta).

ara explicare una miqueta per que tinc ganes de jugar a cthulhu:
1-estic cansat de sempre jugar a jocs de la epoca medieval, cthulhu es pot jugar desde 1890 fins a la epoca actual, encara que jo, normalment les partides que fare seran de l' any 1920 aprox.
2- el nom: cthulhu, es molt dificil de pronunciar (lovecraft va dir que un ser huma mai no podria arrivar a pronunciar-ho). us animo a posar com creieu que es la manera mes correcte de escriureu ( jo crec que deu ser algu axi com KZULU O ZULU)
3-estic cansat de els combats de d&d (son super llargs, aburrits i monotons) en canvi amb cthulhu son:pim pam pum ya sta.
4- cthulhu es un joc on lo mes inportant es la interpretació, no el qui porta una espasa millor, fa el cunjur mes potent...
5- les histories de lovacraft son inpresionats, amb axo aprofitu per dir que tot pasa a la terra, durant les epoques avans mensionades, pero tot hi axins hi ha magia, encara que no es com a d&d que la gen fa :puf.... foc aqui com que la gent no esta acostumada a veure magia ni res anormal quan pasen coses extrañes (veure un primigenio(extraterrestres que viuen a la terra, son gegants i estan dormint a una siutat submarina. veure algu fent un conjur, un zombi o coses x l' estil), fa que els vostres personatjes (en el joc es diuen investigadores) es vajin tornat bojos.
6- es un joc de investigació,

buenu ja us e fotut masa rollu... el diumenge os ho acabare d' explicar tot...





que baji bee!!!!
Volver arriba Ir abajo
solde24
Jugador
solde24


Cantidad de envíos : 14
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 09/05/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Lanivid
Descripción:

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeSáb Ago 15, 2009 7:14 pm

Ep!!


M'apunto!!!

Smile
Volver arriba Ir abajo
Kitiara Uth Matar
Jugador
Kitiara Uth Matar


Cantidad de envíos : 16
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 07/05/2009
Edad : 29
Localización : ¿ En casaa ?

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeSáb Ago 15, 2009 7:15 pm

buenu despres del xou que me as fotut amb el nom jo hi vui jugar =P
jo tambe opino que deu ser kzulu o zulu o alguna cosa per l'estil

aixi que a la proxima partida jo hi vui jugar qe tinc preferencia per haber escrit aqui =P

alee fins diumenge
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeSáb Ago 15, 2009 7:22 pm

wenu dons de moment poden jugar 2 persones mes,

i hos bull recordar que sera la meva primera partida de cthulhu
Volver arriba Ir abajo
Shina Kimino
Jugador
Shina Kimino


Cantidad de envíos : 56
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 07/08/2009
Edad : 28
Localización : Figueres, Catalunya

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeSáb Ago 15, 2009 7:27 pm

io tb
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeSáb Ago 15, 2009 7:29 pm

mool llarg el misatge neky xo la intesio es lo k konta.

nomes keda una plasa!!
Volver arriba Ir abajo
Shina Kimino
Jugador
Shina Kimino


Cantidad de envíos : 56
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 07/08/2009
Edad : 28
Localización : Figueres, Catalunya

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeSáb Ago 15, 2009 7:31 pm

val + una imatge q 1000 paraules i q jo sapiga no ia imatges d'aixo XDXDXD
Volver arriba Ir abajo
Bardo
Jugador
Bardo


Cantidad de envíos : 21
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 29/06/2009
Edad : 28
Localización : Vilajuïga

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeDom Ago 16, 2009 2:51 pm

El bardo s'hi apunta...



jocolor Bardo jocolor
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeDom Ago 16, 2009 9:52 pm

bones,
ara que alguns ja em jugat a cthulhu,que hos sembla??
apart d' axo bolia dir que a la partida d' awi a faltat una miqueta de velocitat al fer les coses (pero axo ja millorara amb el temps).
a i la partida era un modulo, axo fa que la partida sigui vastant mes superficial, les seguents que faci intentare escriureles yo,
tembe volia demanar que durant les parides de cthulhu la gent que jugui faci un intent d' interpretar millor, ja que si no el joc queda amb res, i amb axo no wi dir que els que han jugat awi no hajin intentat interpretar pero si que s' ho prenien tot amb mool de caxondeo, no mu e pres malement xo demanaria que a les partides LA GENT ESTUGUES MES SERIA per que si no per el master es molest ja que la jent pert el fil de la pàrtida i el master s' aburreix de repetir les coses, a no ser que la partida sigui de catxondeo, amb en jordi bolem aconseguir els manuals de hackmaster un jok completament de caxondeo

apart d' aquest petit detall del caxondeo i que la partida fos un modulo crec que tot a nat mol be...

espero que els jugadors hajin disfrutat, es axins? com creieu que puc millorar les partides?

a i posiblement em compri el manual de el rastro de cthulhu que vindria a ser com un remake de la llamada de cthulhu pero que segons la majoria de la gent diuen que esta igual o mes be, depres de probarlo opinare

papasiau!!


,
Volver arriba Ir abajo
Shina Kimino
Jugador
Shina Kimino


Cantidad de envíos : 56
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 07/08/2009
Edad : 28
Localización : Figueres, Catalunya

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeDom Ago 16, 2009 10:05 pm

ha estat be la partida la vritat es q per no ser de guerra el bardo tirava d'armes rapid XDXD allo de NO atacar, NO molestar els monstres, etc. no ho a entes XDXD
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeLun Ago 17, 2009 10:56 am

bones, he estat buscant per internet informació sobre el rastro de cthulhu i he trovat un video d' un friki k es pasa 30 minuts comentant el joc, personalment crec que estria be que hos ho miresiu.

aqui hos dexu el link : [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

despres d' haverlo vist esic casi convensut que em comprare el manual... ja que pinta mool be, el sistema de cordura es dividex amb cordura i estavilitat i els transtorns mentals estran enfocats d' una manera que el malalt no es sentira com una persona interpretant la seva bojeria siguent concient que que esta boij, si no que tot ho percibira com si realment estigues boij.
les tirades queden molt rduides i casi totes les fan els jugadors i axo dona vastanta fluideza a la linterpretació.
el joc es pot jugar de manera purista (com els relats de lovecraft: el personatjes casi segur no tenen res a fer contre els bixus, i mol probablement acabin morts, bojos o les 2 coses(a mi personament es el sistema que mes m' agrada))
o tambe es pot jugar de manera pulp (rollo sok un tiu guai i matu mols bixus sok mol fort. axo pot estar be per a moltes partides pero crec que la interpretació pot quedar afectada ja que els jugados voldran matar, matar i matar, es mes dificil morir, i es mes facil no tornarse boij del tot...

axo es lo que a mi m' ha semblat el video quen em compri el manual donare mes informació.

papasiau
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeLun Ago 17, 2009 3:46 pm

Ei biel, sembla que tot ha estat un éxit!

Sembla que et tira Cthulhu, i mola, mola molt. També em sembla molt bé que demanis als teus jugadors que tal ho has fet, és una bona manera de millorar la vostra conexió. Jo no vaig jugar la partida, però segur que ho vas fer molt bé Wink

Bé, aquest diumenge no, el pròxim, m'agradaria apuntar-me si fas alguna partida. Vull probar, a veure què tal ^^

També trobo que està molt bé el donar la informació que dones als jugadors, per exemple lo del video, i lo de voler comprar el manual de rastro. Segueix així, pujant! Wink
Volver arriba Ir abajo
Shina Kimino
Jugador
Shina Kimino


Cantidad de envíos : 56
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 07/08/2009
Edad : 28
Localización : Figueres, Catalunya

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeMar Ago 18, 2009 9:20 am

em subscric a cthulhu !!! Cool Cool Cool xDxD
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeMar Ago 18, 2009 1:56 pm

vale judit ja t' enviare les revistes...
lol

jordi gracies x animarme a masterejar cthulhu!

he comenasat a escriure una partida que suposu que masterejare d' aki 2 diumenges depen de com surti potser la allargare, fent una campañets de 3o4 sesions. (nom=madhills)

a, i tink un dubte neky preguntali al teu pare, siusplau, si en els combats la gent pot fer tots els atacks i mouret o nomes pots fer una acció per torn??
Volver arriba Ir abajo
Shina Kimino
Jugador
Shina Kimino


Cantidad de envíos : 56
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 07/08/2009
Edad : 28
Localización : Figueres, Catalunya

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeMar Ago 18, 2009 8:34 pm

ok
Volver arriba Ir abajo
solde24
Jugador
solde24


Cantidad de envíos : 14
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 09/05/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Lanivid
Descripción:

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeVie Ago 21, 2009 11:39 am

Sigui cuan sigui, mapuntu a la nova partida de Cthulhu Smile

Per cert, em vaig cumprar laltre dia el "Manual del investigador de los años 20" si algu sel vol mirar el purtare el diumenge

EDIT: O.o estreno pàgina:)
Volver arriba Ir abajo
wehehe
Jugador
wehehe


Cantidad de envíos : 47
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 38
Localización : Vilafant

Hoja de personaje
Nombre personaje: Roflcopter
Descripción:

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeVie Ago 21, 2009 1:47 pm

HUmmmmmm, sé que estic totalment desconnectat les activitats de l'associació. (això no significa que no vagi donant cops d'ull pel fòrum a veure si hi ha gaire moviment eh! :p)

El cas és que he vist que heu començat a endinsar-vos en la Llamada de Cthulhu (gran joc per cert), i com que sempre m'ha tocat masterejar, em faria gràcia venir a fer de jugador a alguna partida (Si feu campanya no hi vindria, al menys no sempre, per què molts diumenges els tinc ocupats) però sí que si feu alguna partida "solta" o historieta de 2-3 sessions em faria gràcia participar-hi.

D'altra banda... bé, he llegit un munt de relats de Lovecraft, i tinc una bona quantitat de llibres del Joc, així que si sobretot al principi Biel necessites una mica d'ajut, puc donar-te un cop de mà. (Reconec que no és el joc que més he masterejat ni que més domino, a part que fa com a mínim un any que no hi jugo, però bé, es farà el que es pugui !).

Salut !

PD: Jo vaig proposar fa temps fer una partida de Cthulhu i ningú em va fer cas ('Crying or Very sad')
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeVie Ago 21, 2009 4:02 pm

be wehehe, gracies x l' ajut i si tinc algun dubte ya t'ho cometare.

estik escribent una partideta que tinc pensat comensarla el diumenge aquest no l' altre que suposu, sera de 2 o 3 sesions.

i ara m' estik llegint narrativa completa de h.p lovecraft vol.1 per tenir mes informació sobre tot el seu mon.
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeJue Ago 27, 2009 2:10 pm

ja tinc la partida del diumenge casi acabada i, volia dir que la podran jugar fins a 4 jugadors, durar entre 1 i 3 sesions aproximadament(depenent de lo que feu, clar)
hos agrairia que postejesiu aquí si voleu jugar-la. les judits ja ban dir que jugarien pero tot i axo postejeu si podreu jugar o no.
les fitxes... no se si portar-les fetes, o dexar que les feu vosaltres, que preferiu?

espero les vostres respostes, estimats investigadors...
Volver arriba Ir abajo
Kitiara Uth Matar
Jugador
Kitiara Uth Matar


Cantidad de envíos : 16
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 07/05/2009
Edad : 29
Localización : ¿ En casaa ?

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeJue Ago 27, 2009 4:00 pm

jo esta clar qe vui jugar pro si es aqest digumenge ( dia 30 crec.. u.u') no pudre venir
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeJue Ago 27, 2009 4:10 pm

ja ho he parlat am la judith i em dedat que durant la primera sesió yo interpretare al seu personatje que de fet l' ha fet yo!
axi k continuen kedat 4 places lliures
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeJue Ago 27, 2009 9:04 pm

Hey, wenu Biel, ia ho hem parlat, em reincorporaré a la 2a sessió Very Happy

Preparats, estimats "companys"? Hehehehe
Volver arriba Ir abajo
Bardo
Jugador
Bardo


Cantidad de envíos : 21
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 29/06/2009
Edad : 28
Localización : Vilajuïga

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeJue Ago 27, 2009 9:29 pm

biel, o wuehehe com vulgueu: us proposu un repte, mireu un capitol de "Expediente X" i adapteulo a una partida de Cthulhu que us sembla ?¿

espero us en sortiu

jocolor Bardo jocolor
Volver arriba Ir abajo
wehehe
Jugador
wehehe


Cantidad de envíos : 47
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 38
Localización : Vilafant

Hoja de personaje
Nombre personaje: Roflcopter
Descripción:

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeJue Ago 27, 2009 9:41 pm

Cuenta con mis dados ! (En pla Legolas al SDA)

I per si algun dia voleu que em prepari alguna partideta (no faria això d'Expediente X, no em quadren massa els capítols per Cthulhu anys 20) pos també.
Volver arriba Ir abajo
Shina Kimino
Jugador
Shina Kimino


Cantidad de envíos : 56
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 07/08/2009
Edad : 28
Localización : Figueres, Catalunya

The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitimeVie Ago 28, 2009 1:54 pm

biel com ja saps estic subscrita a cthulhu, eh! Very Happy
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





The call of Cthulhu Empty
MensajeTema: Re: The call of Cthulhu   The call of Cthulhu Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
The call of Cthulhu
Volver arriba 
Página 1 de 2.Ir a la página : 1, 2  Siguiente
 Temas similares
-
» La canción de Cthulhu

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Associació de rol juvenil Figueres :: Jocs de Rol :: La llamada de Cthulhu-
Cambiar a: