Associació de rol juvenil Figueres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Benvingut al foro de l'associació rolera juvenil de Figueres. Espero que participis en les seves activitats...
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Campanya: Shadowmoon

Ir abajo 
3 participantes
AutorMensaje
KogiKaisha
Jugador
KogiKaisha


Cantidad de envíos : 14
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 11/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Campanya: Shadowmoon Empty
MensajeTema: Campanya: Shadowmoon   Campanya: Shadowmoon Icon_minitimeVie Ago 07, 2009 1:00 am

Ieeep penyaaa! Tnk pensat cumensar una campanya de D&D4.0 daki a un parell de setmanes, el Diumenge 15.
Sk bstant noob en el tema de fer de master perxo pro intentare feru lu mes eqilibrat en kuan a cumbats i dialegs pussible.

Dit axo magradaria saber a ki li agradaria fer la campanya, numés demanu un parell de coses:

- Ser cunstant, o sigui, no vindre cada 2 o 3 caps de semana de campanya. Per un dia no pasa res po si falta gaire toca els cullons

- Intentare fer una campanya minimant seria, o sigui k demanare atencio kuan parli, pk sino es un fuckin' merder tant per mi com pels jugadors Smile

Tb magradaria k us inventesiu un petita historia de la vida del vostre persunatge, amb el seu caracter, costums, si te alguna marca de naixement o cosa per lestil.. nose coses k defineixin com es el vostre persunatge.

Ja us cumentare tot axo amb mes detalls el proxim dia de rol Wink



____________________________________________________________________________________________________________________________________

Aixo es a part de la Campanya akesta xD :

He estat pensant fer una partida en plan caxondeo on la gent pugui fer les barbaritats k li surtin dels cullons. Estaria ambientat en el mon real i vusaltres mateixus serieu els PJs. U tink minimament pensat i pensu k ens pudriem riure mooooooooooooolt amb akesta partida.

A ki no li agradaria entrar en el seu colegi de nit, posar sota la cadira del fill de puta de profesor/a de mates una granada, i al dia seguient assistir a classe per veure com vola pels aires?Twisted Evil

A ki no li agradaria anar vulant amb un get pack pel mig de la rambla de figueres, equipat amb una AK-47? Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Aixo i les coses k vulgueu seran pusibles aaaaaa: GTA\Figueres Damnation

Jo crek k pot ser una pasada puder fer els vostres somnis sanguinaris preferits realitat, po no tot seran masacres i destroces, no.. (wenu putser si, axo depen de vusatrus xD) Tb tink pensat incurpurar coses en el mon real de jocs, series manga, etc..


K us sembla la idea? No ublideu de dirme lu de la campanya de dalt sisplauu xD
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Campanya: Shadowmoon Empty
MensajeTema: Re: Campanya: Shadowmoon   Campanya: Shadowmoon Icon_minitimeVie Ago 07, 2009 10:50 am

Ei, mola k ja comencis amb una campanya, està molt i molt bé Very Happy

No sé si apuntar-m'hi, mmm... a veure... m'ho hauré de pensar, depén de com vagi la altra campanya de'n Joan, si continua tan desorganitzada
o no. Si continua vindré a aquesta, si no, doncs segurament continuaré la seva partida.
En tot cas, deixo aquí el que em faria en el cas de jugar la teva partida. Probablement em voldré fer un brujito, però és que tampoc conec gaire les altres classes i això. Aquest diumenge podries portar el manual i els que vulguem unir-nos-hi hi fem una ulladeta?
Wenu, a part d'això, en el "paper" de venir sovint, no tinguis problema, cada diumenge he de ser allà xD.
Crec que no em deixo res. Wenu, potser sí, que si no em faig un brujo segurament em faré un guerrero/explorador, per si poguessis
mirar-t'ho una mica pel diumenge i llavors dir-me ke tenen de wai i akestes coses. La història te l'enviaré per correu abans del dia de
la partida, així ja tindràs una idea de com serà el meu personatge. Llavors, una altra pregunta era sobre la història; l'ambientem a faerûn,
o a on vulguem?
Bé això era tot, i crec que les preguntes formulades també ajudaran a altres ^^

Bé, doncs, ens veiem, gent!
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

Campanya: Shadowmoon Empty
MensajeTema: Re: Campanya: Shadowmoon   Campanya: Shadowmoon Icon_minitimeSáb Ago 08, 2009 9:22 pm

bones, respecte a la campaña jo no la jugare, com ja e deit alguna vegada no tink ganes de lligarme a fer una partida llarga.
i respecte al gta figueres.... molaria mool pero es mol dificil de masterejar i a mes... quin sistema de jok faries servir? n' hi un k esta fet per fer partides a lo gta xo no se com es diu...
pero cuan la facis conta amb mi.

papasiau
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Campanya: Shadowmoon Empty
MensajeTema: Re: Campanya: Shadowmoon   Campanya: Shadowmoon Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Campanya: Shadowmoon
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» La Oscuridad [Campanya]

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Associació de rol juvenil Figueres :: Taberna :: Què fem-
Cambiar a: