Associació de rol juvenil Figueres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Benvingut al foro de l'associació rolera juvenil de Figueres. Espero que participis en les seves activitats...
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Als masters de diversos jocs

Ir abajo 
2 participantes
AutorMensaje
wehehe
Jugador
wehehe


Cantidad de envíos : 47
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 38
Localización : Vilafant

Hoja de personaje
Nombre personaje: Roflcopter
Descripción:

Als masters de diversos jocs Empty
MensajeTema: Als masters de diversos jocs   Als masters de diversos jocs Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 7:39 pm

Bones.
Postejo això aquí per què no he trobat altre lloc on fer-ho.
El cas és que jo com a master, bé, com heu vist acostumo a dur el portàtil, per què per tenir accés ràpid a la informació de pnj's, llibres (si els tens en pdf evites fer malbé els reals)... I ja que duc el portàtil, doncs aprofito per fer-me alguna fulla de càlcul, pàgina web, o inclús programet per facilitar-me la tasca del control dels personatges, quanta vida els queda etc...

El cas, és que ja que hi sóc posat, a vegades em falten idees sobre coses que em pugui proposar fer per practicar programació, així que si algun de vosaltres creu que li seria pràctic tenir algun programa per alguna cosa en concret per a algun joc de rol, ens ho podríem mirar i potser jo podria fer alguna coseta. En Jordi ja va veure el que tenia fet per Anima, i de fet tinc en ment fer-ne un de més treballat, amb aspecte més professional i més complert.

Així doncs, sempre i quant siguin raonables, i no m'avassalleu, escolto propostes.
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Als masters de diversos jocs Empty
MensajeTema: Re: Als masters de diversos jocs   Als masters de diversos jocs Icon_minitimeVie Mayo 08, 2009 4:07 pm

Ohhh, estic entusiaaaaasmat!

M'encanta la idea, Marc, a mi m'agradaria un huevo poder tenir una cosa com la teua d'ànima però en dungeons, o si més no que fiqués les iniciatives i ja. Seria un puntazo iniciatives, vides, k et fiquessin directament el bon. i el pen. quan atakes pel flanco, per exemple, o tumbat, o com sigui. Si et veus amb cor de fer-ho, t'ho agrairia molt What a Face

Ens veiem frikis!!
Volver arriba Ir abajo
 
Als masters de diversos jocs
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Associació de rol juvenil Figueres :: Jocs de Rol :: Preguntes i propostes en General-
Cambiar a: