Associació de rol juvenil Figueres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Benvingut al foro de l'associació rolera juvenil de Figueres. Espero que participis en les seves activitats...
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Enquesta per al LOGO!

Ir abajo 
5 participantes

creació del LOGO?
Projecte en col·lectiu
Enquesta per al LOGO! Vote_lcap30%Enquesta per al LOGO! Vote_rcap
 30% [ 3 ]
Concurs
Enquesta per al LOGO! Vote_lcap60%Enquesta per al LOGO! Vote_rcap
 60% [ 6 ]
Abstencions -.-
Enquesta per al LOGO! Vote_lcap10%Enquesta per al LOGO! Vote_rcap
 10% [ 1 ]
Votos Totales : 10
 
Sondeo cerrado

AutorMensaje
Histel
Jugador
Histel


Cantidad de envíos : 26
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 31

Hoja de personaje
Nombre personaje: Histel
Descripción:

Enquesta per al LOGO! Empty
MensajeTema: Enquesta per al LOGO!   Enquesta per al LOGO! Icon_minitimeMar Mayo 05, 2009 9:06 pm

Enquesta per al logo, no confondre amb LEGO.
Que en penseu? Hauriem de fer-lo entre tots, opinant i decidint. O hi hauria d'haver un jurat i que aquest decidis entre tots els participants?

Feliu..]

PS: deixaré l'enquesta penjada 15 dies a partir de demà.
Volver arriba Ir abajo
sharyinc
Jugador
sharyinc


Cantidad de envíos : 39
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 32
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Caleb Hoom
Descripción:

Enquesta per al LOGO! Empty
MensajeTema: Re: Enquesta per al LOGO!   Enquesta per al LOGO! Icon_minitimeMar Mayo 05, 2009 9:33 pm

sincerament prefereixo un concurs: ja que cadascu te les seves propies idees i gustos mentre que a un colectiu sen perden de moltes i de bones... no se

desicio colectiva, això si
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

Enquesta per al LOGO! Empty
MensajeTema: Opto per concurs   Enquesta per al LOGO! Icon_minitimeMar Mayo 05, 2009 9:42 pm

Jo crec que és millor per concurs, estic d'acord amb sharyinc. Després, si tots són bons, podriem reunir-nos un dia per fer-ne un amb les idees ja calentes de tothom. A més, no hi hauria pas un jurat sel·lectiu. Votariem tots a favor o en contra de cada logo. I repeteixo: NO FA FALTA SABER DIBUIXAR. Amb imatges que trobis per internet o així pots fer uns quants arreglillos amb el corell o amb l'idraw i iata!. Jo també hi participaré, si tinc temps ^^ (qui no sàpiga com dibuixo que dongui gràcies a qui vulgui segons les seves creences per no saber-ho xDD)
Amb l'assumpte del premi, no es donarien pas diners xDD.

Probablement es donaria un petit obsequi, com podria ésser una samarreta (que ja en farem) amb el logo guanyador, o alguna altra coseta distintiva de l'associació^^. Però això quan pugui enviar els estatuts i l'acta fundacional i els 30'90€ i forces passos més T.T

Ens veiem, frikis!!
Volver arriba Ir abajo
Histel
Jugador
Histel


Cantidad de envíos : 26
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 31

Hoja de personaje
Nombre personaje: Histel
Descripción:

Enquesta per al LOGO! Empty
MensajeTema: ...   Enquesta per al LOGO! Icon_minitimeMar Mayo 05, 2009 10:07 pm

uo veig que el tema del concurs no lhavia entes del tot bé, gracies per aclararho companys. Bé de totes maneres deixare el sondeig per si algu vol dirhi la seva en contra (que no crec).

Ens veiem!

Feliu..]

PS: estic content que tothom estigui tan participatiu, espero que aixo vagi creixent mica en mica ^^
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

Enquesta per al LOGO! Empty
MensajeTema: Re: Enquesta per al LOGO!   Enquesta per al LOGO! Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 12:56 am

Jo crec que seria millor fer-ho partcipatiu, ja que som un grup i així donariem més idees entre tots, seria més participatiu, i al final, ja que tothom ha participat i hi ha

posat el seu granet de sorra, ens agradaría a tots.

De l'altre manera alguns s'abstindràn de concursar i desprès els hi semblarà poc agradable pel seu gust el logo. O no, però no s'enorgulliràn d'ell, sinò que serà un

gargot més pel foro o per la sala, i sent així, no veig les ganes de tenir logo doncs.

No sé, de la manera que dic jo serai dedicar-hi un diumenge i tal, portem material (tisores, pc's, impressora, cola, llapis, etc...) i fem que tothom opini i colabori una mica

amb el tema i que portem aquell logo que surti com a resultat, al cor! Very Happy

És la meva opinió ^^!
Volver arriba Ir abajo
wehehe
Jugador
wehehe


Cantidad de envíos : 47
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 38
Localización : Vilafant

Hoja de personaje
Nombre personaje: Roflcopter
Descripción:

Enquesta per al LOGO! Empty
MensajeTema: Re: Enquesta per al LOGO!   Enquesta per al LOGO! Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 1:15 am

Anant d'acord amb el que ha posat en Feliu al primer post... podeu fer el LOGO amb peces de LEGO ... xD
Volver arriba Ir abajo
Histel
Jugador
Histel


Cantidad de envíos : 26
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 31

Hoja de personaje
Nombre personaje: Histel
Descripción:

Enquesta per al LOGO! Empty
MensajeTema: RECORDATORI   Enquesta per al LOGO! Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 1:56 pm

Recordo q seria convenient q tothom subscrit al foro votés el tema del logo (en wehehe ha fet el seu propi vot=ferlo am LEGO xD) ja q es un tema q considero (i crec q tots considerem) molt important per al "esperit de club".

Feliu..]
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Enquesta per al LOGO! Empty
MensajeTema: Re: Enquesta per al LOGO!   Enquesta per al LOGO! Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Enquesta per al LOGO!
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Associació de rol juvenil Figueres :: Taberna :: Votaciones-
Cambiar a: