Associació de rol juvenil Figueres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Benvingut al foro de l'associació rolera juvenil de Figueres. Espero que participis en les seves activitats...
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 ....Musica....

Ir abajo 
+4
sharyinc
Histel
Silphion
Naia Tesath
8 participantes
Ir a la página : 1, 2  Siguiente
AutorMensaje
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: ....Musica....   ....Musica.... Icon_minitimeMar Mayo 05, 2009 8:50 pm

En aquest apartat la gent pot recomanar musica i criticar-la

crec que no cal dir res mes
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Mago de oz   ....Musica.... Icon_minitimeMar Mayo 05, 2009 9:53 pm

Bé, jo de cultura musical no en tinc pas gaire, però vull dir que m'encanta, adoro, Mägo de Oz!!

Però també m'agrada Rhapsody, Dragonforce, Saratoga, Apocalyptica, Stratovarius, Avalanch, Lordi, Sonata Artica i Nightwish, que ara mateix recordi. Blind Guardian se'm fa una miqueta pesadet, però bé, a gustos els colors!

Ens veiem, frikis!!
Volver arriba Ir abajo
Histel
Jugador
Histel


Cantidad de envíos : 26
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 31

Hoja de personaje
Nombre personaje: Histel
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Parlant de mago...   ....Musica.... Icon_minitimeMar Mayo 05, 2009 10:10 pm

Els que vau anar a barrakes a veure'ls que us va semblar? (no us espanteu no es un altre dels meus sondejos xD)
A mi em va semblar q va estar bé, sobretot lambient que hi havia que no podies caminar per lespai de lescenari i 20 metres mes enllà. Però el seu so em va fallar molt. No se'ls sentia bé. No es tractaba de la qualitat dels músics sino de les proves de so o alguna parida aixi.

Ens veiem!
Feliu..]
Volver arriba Ir abajo
sharyinc
Jugador
sharyinc


Cantidad de envíos : 39
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 32
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Caleb Hoom
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Re: ....Musica....   ....Musica.... Icon_minitimeMar Mayo 05, 2009 10:13 pm

jo cuan vaig anar a barraques no es va sentir pas malament. ara l'ambient es el de sempre jo crec

al post general coincideixo amb sonata artica. be, el metal en general no el conec gaire be, senzillament pk le començat a escoltar minimament i recentment. Realment a mi magrada tota " que sigui escoltable " i critico rotundament la que es carrega la harmonia i la que es fa dir musica cuan no te ni una punyetera nota o simbol ritmic ben posat a lloc. Tambe tinc molt a dir a la profunda evolucio a pique que ha fet el pop desde els beatles fins a lactualitat, traduit un profunt i rotund FRACAS que es mescli constantment amb el dance ja que per barrejar acustic amb sintetic cal saberne i els nous grups que es fan dir pop la primera cosa que foten l'enrregistren i la venen. El rock s'ha perdut bastant per no dir completament en la meva opinió, ha derivat ( potser o segur ) erroneament amb les tribus que hi ha en aquest planeta i inclus s'harriba a barrejar amb el pop... error error.
el techno i derivats ( considerats per la majoria basura ) posiblement sesta perdent per el popdance, pro el que queda es suficient per danyar certes orelles... poques daquestes tenen melodies passables.

me estic enrrollant massa pro esque la creació musica BONA es perd per musica de laboratori.

de totes formes dic tot aixo segons la meva opinio ja que la musica es personal de cadascu i cadascu escolta la que vol, i considerara merda una cosa que un altre la considera bona i viceversa... problema seu doncs

que vagi be
Volver arriba Ir abajo
Eoin
Jugador
Eoin


Cantidad de envíos : 32
Reputación : 1
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 30
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Eoin
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: MUSICA   ....Musica.... Icon_minitimeMar Mayo 05, 2009 11:34 pm

Doncs, sí, estic d'acord amb tu noi... Tal i com ha anat tot, certs grups són un insult cap a Ella....
En fi, m'agrada que vulguis decobrir el metal per tu mateix i que no et deixis influenciar per gaire ningú.


Grups a Recomanar: Blind Guardian, Iced Earth, Demons and Wizards, Eluveitie, Avantasia, Ramnstein...
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Re: ....Musica....   ....Musica.... Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 1:20 am

Això de la evolució de la música és un tema discutible.

Hi han temes molt currats de techno, dance, house, etc... que la gent pensa que són quatre parides, però encaixar els ingredients necessaris, la vocal, els

components electrònics i els matissos per a la pista pot arribar a ser tan dificil com un punteig amb una guitarra elèctrica.


Opino que simplement la música variada és molt millor que concentrar-se en un cert tipus de música.

Que si el techno es poc currat? Feu de dj's i desprès opineu Wink

Sóc Tecktonik Dancer, i defenso la meva música com defenso totes les demès, ja que són com les llengues, no se'n hauria de perdre cap.

També em direu que el Tecktonik és un ball poc currat? Us vull veure provar-lo de ballar ^^'

Simplement aquestes músiques electròniques es concentren en fer moure el cos al màxim, i la resta doncs en relaxarse escoltant o en entusiasmar, o reflexar

sentiments als demès, però això no les fa inferiors ni superiors.


Conclusió: La música és Dèu, desde el Heavy Metal, fins al Dance i arribant als límits de les "buenas noches, hasta mañana" dels lunnies.
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Re: ....Musica....   ....Musica.... Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 5:21 pm

a mi m' agrada casi tota la musica pero no puc soportar ni el regeton ni la musica maquina estil pon aeri, pero hi ha musica electronica que esta be, encara que no pots comparar fer un punteig amb la guitarra i fer musica elecrtonica!!!
fa unes semanes em baij descarregar un programe de fer musica que es diu fruiti loops i amb aques programa amb questio de 30 segons pots fer una canço de 30 minuts a l' estil pon aeri!! no se pero no trobo gaire complicació en fer musica maquina de la cutre.
pero hi han cancons que si que estan currades.
i la evolució del pop... es bergonyos, avans el pop era pasable, pero ara de qualsevol basura sen diu pop i lo pitjor es que ben molt... no entenc com la gent pot preferir sentir a una pava borratxa cantant " tenia tanto que darte" (i a mes totes les cancons tracten d' amor, i desamor, no saben escriure res mes ??!!!) que una bona canço de metal! buenu pero contre gustos ho hi han disputes, i tambe es veritat que dintre de tot hi han eccepcions,

apasiau!!
Volver arriba Ir abajo
Eoin
Jugador
Eoin


Cantidad de envíos : 32
Reputación : 1
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 30
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Eoin
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Ella....   ....Musica.... Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 5:42 pm

Aquí està Naia... per fer segons què es necessita talent... i la música no n'és exepció, i igual que en la societat d'ara... el que mola, el que ven i el que està "bé", és la púrria, la merda, la defecació, fer les coses lo pitjor possible, amb el cul, i després diuen que això és "cool" o qualsevol d'aquestes polles que diuen...
Per tant certs estils (metal, algo de rock, algo electronic, algo de folk o clàssic /sí, si, dic folk i clàssic...xDD/) s'ha de tenir talent; si s'en té es fan treball boníssims (aquí no li agrada la Banda Sonora de SDLA o la de Matrix), si no se'n té, surt una santíssima merda que no val res... i això és el que sol passar amb moltes músiques electroniques, que al ser "relativament més fàcil", qualsevol inepte si cola i fot merder....

Apa, sigueu contundents!!!!
Volver arriba Ir abajo
sharyinc
Jugador
sharyinc


Cantidad de envíos : 39
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 32
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Caleb Hoom
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Re: ....Musica....   ....Musica.... Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 9:28 pm

NAIA: el fruiti loops que dius tu es un programa que funciona amb midis normal i corrents. o sigui que els sons son una mica pobres... si vos que soni realistic necesites VST o algun altre estil de programes apart ( llibreries de instruments que PESEN DESDE 1 giga fins a 50 i tots els que vulguis )

tambe son programes que tenen una licensia dificil de burlar i no sempre funcionesn I finalment el fruiti loops es el programa de creacio musical MES DIFICIL DEL MERCAT... ostia es mes facil el cubase de steinberg que ja et be amb la clau H2O que se pasa pel forro tot el sistema de licencies... pro lo que te dic.. en midi nomes faras musica estil game boy... amb vst s'an fet BSO de pelicules per estalviarse l'orquestra...

alla tu XD

bnu de totes formes no estaria malament que tel baixesis i el provesis aver que tal

que vagi be
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Re: ....Musica....   ....Musica.... Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 10:37 pm

Naia, estàs molt equivocat. Com ja he dit, la música electrònica sí que té gran dificultat, encara que no ho sembli. Nomes coincideixo en tu amb lu del hardcore, aquest

límit de música ja no entra a les espectatives musicals sinò que passa a ser part de soroll nomès. No generalitzem la música electrònica d'aquesta manera, ja que seria

com generalitzar el country, amb el flamenco i amb el heavy metal ja que totes 3 tenen un fundament de guitarra.
Volver arriba Ir abajo
Eoin
Jugador
Eoin


Cantidad de envíos : 32
Reputación : 1
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 30
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Eoin
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: A Osties....   ....Musica.... Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 10:43 pm

Pel que acabes de dir Akio, en depen de quines cultures seria pena de mort....xD
Però tot és perdonable (country=banjo/flamenc=acustica/metal=electrica o acustica) encara que hi ha mescles que s'en diferencien...després..el tema d'els acords, ritmes..... cal dir... tens orelles(no tu pillis mal eh xD)
Apa adew

PD:sigueu contundents!!!
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Re: ....Musica....   ....Musica.... Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 11:00 pm

Ajajajajja!

Tu si que ets imperdonable tiu xDDD

Flamenco=Acustica diu xDDD, has sentit a parlar mai de la guitarra flamenca o espanyola? xDDD loool!

Country=Banjo? Perdona però el country actualment es toca amb acústica més que amb banjo.

Heavy=Elèctrica? Conec grups de heavy famosos que no toquen tan sols amb elèctrica sinò que també porten una electroacústica.

Per cert...no sé si saps que no importa la diferència de la guitarra, ja que no deixen de ser notes i acords que es poden fer amb qualsevol guitarra.

Els ritmes? Si, lògicament són diferents. I el tempo del Hardcore és igual al del Dance? No, tenen ritmes diferents igual que els 3 exemples, encara que també

surten d'una plataforma de barreja igual.

Vols dir que entens del tema Eoin?

Jo he estat darrere d'una plataforma de barreja de música electrònica i també amb una guitarra (de fet tinc 3 guitarres, acústica, elèctrica i espanyola), per això puc

opinar.

I tu?


Documentat abans de parlar plis Wink
Volver arriba Ir abajo
sharyinc
Jugador
sharyinc


Cantidad de envíos : 39
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 32
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Caleb Hoom
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Re: ....Musica....   ....Musica.... Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 11:09 pm

es pot opinar perfectament pro no cal deixar com els gossos a els estils musicals que per algo existeixen ( com les religions, tambe hi han diferents maneres de fer anar la musica... sigui acusticament o electronicament... les dos estan be, el que pasa esque sa de saber fe anar el sintetic pk sino no entra a les orelles humanes ) i com que ultimament lo poc que he escoltat de sintetic era una base ritmica OBSTINADA a matar i a sobre una cosa que semblava un cotche estrellantse intentant fer una melodia, per aixo arribo a pensar que lo acustic te mes treball. en resum, perque el techno i derivats es guanyin una mica de reputació jo crec que se l'an de currar una mica mes... i val mes que siguin obres de 3 minuts i bones que no pas 6 minuts i rallants. I EXACTAMENT el mateix amb les que son mes acustiques... posiblement una canso metal de 9 minuts pot ser tan pro tan rallant que donen ganes de oblidarla, pro encanvi una de 4 minuts i ben tractats pos dius ostia que guay!

en resum... la cualitat per a mi no es en el estil ni els instruments sino en la gracia que hi posa el compositor
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Re: ....Musica....   ....Musica.... Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 11:25 pm

Sharyinc, estic d'acord amb tú. Sobretoto en l'àmbit de opinar respectant. No pots dir que X música és una puta merda nomès perqué no t'agrada o perqué no la

trobes treballada. Simplement respectar els gustos i les músiques en general. I més si no vas sobrat del tema i opines en veu de el que diu la gent o d'haver escoltat 4

cançonetes.

La importància de la música jo crec, no està en lu treballada, sinò en com els hi agrada a la resta. Potser és injust que un compositor que ha treballat tota una vida

amb la música no arribi a ser ni mig conegut, i de l'altre manera, que arribi un xaval que acaba de començar i fa una barreja que li agrada a tothom o simplement una

cançò (vegeu el cas del raper Porta). Però llavors seguint aquesta norma, moltes coses quedarien suprimides com...oh! la societat s'està tornant vaga ja que ara van

en cotxe i fa anys nàven en bicicleta! (per exemple). Crec que tot té una evolució. No sé si m'expresso.
Volver arriba Ir abajo
sharyinc
Jugador
sharyinc


Cantidad de envíos : 39
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 32
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Caleb Hoom
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Re: ....Musica....   ....Musica.... Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 11:29 pm

tens raó la musica te una evolucio externa i interna:

externament evoluciona cap a les noves tendencies

i internament sobre cadascu evoluciona duna manera o altra ja que cadascu te unes preferencies


la musica es molt necesaria pertant s'ha de cuidar tant la antiga desde el mes pur estil avorrit i sense dinamiques del minuet de bach fins a la sintonia del temps versió remix... imagineuvos tot sense musica.... quina merda no? seria com la peli de naufrago o algo aixi... que entremig no posen ni una puta melodia i es estresant a matar
Volver arriba Ir abajo
Histel
Jugador
Histel


Cantidad de envíos : 26
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 31

Hoja de personaje
Nombre personaje: Histel
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: fuf!   ....Musica.... Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2009 11:40 pm

un món sense musica em resulta impossible dimaginar! es q si ho penses.. TOT es musica, nosaltres al parlar nomes amb les entonacions ja fem musica, al picar els dits sobre les lletres del teclat estic fent un ritme, al meu cap hi tinc una canço, les meves passes segueixen un tempo; sempre constant i cada cop que paro i torno a caminar: diferent.

Un món on no hi hages música... bé, per ami no seria gens agradable.

Feliu..]
Volver arriba Ir abajo
Eoin
Jugador
Eoin


Cantidad de envíos : 32
Reputación : 1
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 30
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Eoin
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Apa fotem-li   ....Musica.... Icon_minitimeJue Mayo 07, 2009 12:19 am

Akio, si jo m'aix de documentar tu has d'aprendre a llegir....he escrit : (country=banjo/flamenc=acustica/metal=electrica o acustica) encara que hi ha mescles que s'en diferencien......
És a dir, el que jo he escirt és la base...després hi ha l'evolució.....
Com pots atrevirte a parlar de METAL i dir que en el "coneixes", animenant-lo genèricament HEAVY.

Després...lo que jo he dit, és des del bon rollo...o no veus els "xDD" o els "no tu pillis mal"....
Jo del que m'he quiexat és de que els fotis a tots 3 en el mateix sac diguent...(ja que totes 3 tenen un fundament de guitarra).

En cap moment jo he dit que en sabes de res de música, però el que SÍ tinc, és ...
1.gust
2.orelles
3.haver escoltat de tot (soc el petit de 3 germans, he escoltat dance, punk, disco, clàssic,country, folk,etc)

Crec que això em dona dret a opinar....

Apa doncs...sigueu contundents amics!!!!

D'altra banda, som en un país lliure, i per tant PUC dir, que estils que no requreixin esforç, tècnica i sentiment, que quan ho escooltis els pels s'et arrisssin o que siguin originals, o que hagin marcat una dècada, per mí no valen per res...
PUC DIR-HO LLIUREMENT!!!!!!
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Re: ....Musica....   ....Musica.... Icon_minitimeJue Mayo 07, 2009 12:48 am

No els he ficat en un mateix sac, al contrari, és el que he jutjat, que els havien ficat en un mateix sac a tots els ámbits electrònics. Jo també ho he dit de bon rotllo

encara k no fiki els xDDD, ajaja, etc, etc.

Tornant al tema de les teves suposades bases...on veus que la base del flamenco sigui la guitarra acústica?

Deixant el tema del flamenco que té poca importància. És cert, som un pais lliure amb dret d'opinió però això es un foro entre amics, no un espai per trepitjar els

gustos dels demès. O t'agradaria que quelcom trepitjès el teu estimat metal? Nomès és això.

Finalment dir-te que sé diferenciar entre el metal i el heavy perfectament ja que he estudiat música i és algo que em van obligar a apendre. Jo em referia

concretament al heavy, no al metal en general, ja que si no ho sabies hi han molts tipus de metal:

heavy metal
trash metal
speed metal
power metal
death metal
gore metal
grind metal
black metal
folk metal
viking metal
progresive metal
symohonic metal
industrial metal
dark metal
ghotic metal
love metal
white metal
vampiric metal

Apa, si al final amb la tonteria ens culturitzarem una mica Wink
Volver arriba Ir abajo
sharyinc
Jugador
sharyinc


Cantidad de envíos : 39
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 32
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Caleb Hoom
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Re: ....Musica....   ....Musica.... Icon_minitimeJue Mayo 07, 2009 3:11 pm

cullons cuants de metals XDDDDDDDDDDDD

i tots son diferents en algo? buf!

bnu a lo clasic tambe era una barreja estils o sigui no me queixo XD

minuet
sonata
simfonia
rapsodia
etude
preludi
mazurka
inventios
estudis
nocturnes
fantasies
operes
paralediums ( o algo aixi)
requiems
canons
etc...
Volver arriba Ir abajo
Eoin
Jugador
Eoin


Cantidad de envíos : 32
Reputación : 1
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 30
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Eoin
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Per acabar   ....Musica.... Icon_minitimeJue Mayo 07, 2009 7:01 pm

Com que aquesta "cosa" nostre Akio esta durnat massa...la veritat, espero que aquest post, sigui l'últim del tema ja que:
1.estem emplenant a la babalà espais del foro.
2.no tinc cap ganes que algu, sigui qui sigui, em parli com tu, no tinc perquè llegir-ho.
3.millor parar abans que ens hi fem mala sang, perquè jo ja m'estic començant a mosquejar.... i a mi no m'agrada tenir "enemics", més haviat al contrari, com més amics millor....

PD: si hi estas d'acord, no fa pas falta que el contestis, pots parlar d'altres coses... si el contesstes, acabaras parlant sol, jo no penso continuar...


Adeu!!!
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Re: ....Musica....   ....Musica.... Icon_minitimeJue Mayo 07, 2009 9:07 pm

Lol! xDDD

Tiu Eoin, és un foro de debat home, no cal emprenyarse per xorrades. I això d'emplenar espai al foro no es cert, ja que d'això es tracta, de debatir i de expressar les nostres idees i opinions, pero amb un cert respecte es clar. Crec que no he dit res que et pugui ofendre, i si ho he fet ha sigut snse voler home, osigui que et demano perdó, que trobo una exageració que mencionis la paraula enemics, i que tu i jo en persona mai hem tingut mal rollo no? ^^

Va home, tots felços i a menjar perdiços Razz
Volver arriba Ir abajo
Naia Tesath
Moderador
Moderador
Naia Tesath


Cantidad de envíos : 73
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 03/05/2009
Localización : en algun lugar de la galaxia...

Hoja de personaje
Nombre personaje: Naia Tesath
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Re: ....Musica....   ....Musica.... Icon_minitimeJue Mayo 07, 2009 10:25 pm

com diu l' akio, com mes opineu millor, pero sense faltar al respecte!
i espero que la gent no s' amprenyi per xorrades del foro sense cap mena d' importancia,

papasiau!
Volver arriba Ir abajo
Silphion
Moderador
Moderador
Silphion


Cantidad de envíos : 128
Reputación : 2
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Hoja de personaje
Nombre personaje: Soren
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Re: ....Musica....   ....Musica.... Icon_minitimeVie Mayo 08, 2009 4:48 pm

Osti, com ha acabat aket subapartat xDDD.

Per què la gent no pot opinar i deixar opinar? La veritat, lo de que PUC DIR EL QUE VULGUI no és del tot cert. Pots dir el k et roti SENSE AGREDIR L'INTEGRITAT DE L'ALTRA PERSONA. No heu de ser enemics per opinar, vaia tonteria. Però bé, no sé si heu llegit el reglament, però està prohibit picar-vos al foro. Nosaltres no volem mal rotllos, de fet ningú en vol.

Ens veiem, frikis!!
Volver arriba Ir abajo
Eoin
Jugador
Eoin


Cantidad de envíos : 32
Reputación : 1
Fecha de inscripción : 04/05/2009
Edad : 30
Localización : Pont de Molins

Hoja de personaje
Nombre personaje: Eoin
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: uiiiii....   ....Musica.... Icon_minitimeVie Mayo 08, 2009 5:39 pm

En primer lloc, jo ja havia demanat que deixessim el tema, sembla que no sigui possible; segon, en cap moment jo no he faltat el respectea ningú, aj que he procurat que fòs així, en tot cas, pel que em molesti o em deixi de molestar és cosa meva, ja que no permeto que NINGÚ em parli així, sobretot, vinguent amb vosaltres, fent mans i manigues per venir i tot, ja ho sabeu.... vinc perque m'ho passo bé i estic molt còmode amb vosaltres (som una gran família no 3lfox..xDD).
En tot cas les coses van així, tant si va bé com no. ESPERO QUE ARA EM FEU CAS I QUE TANQUEU EL TEMA, ESTÀ DURANT MASSA...

Canviant radicalemt de tema....
-Recomanació no-metal: recomano la banda sonora de SDLA i la peça Carmina Burana de Carl Orff. Pels que em coenixeu, el que vindrà no us extranyarà: música celticopagana, tinguent a grups com Hevia (espanyols, recomanant el disc: al otru llao) i a qualsevol grup irlandès o escocès. Eluveite, en el seu darrer álbum: Evocations 1: the arcane dominon, ens fan gala de grans qualitats sonores...

-RECOMANCACIÓ DE METAL: Us recomano el grup Avantasia, amb el treball The metal opera 1 i 2 (el grup me'l va passar el meu profe de bio..xDD és la polla). Al s dos discos, hi han grans artistes com: Kai Hansen (ex: Gamma Ray), André Matos (ex:Andra/Shamaan) i Michael Kiske (ex: Helloween). És un grup molt currat, i us en recomano la primera cançó del segon disc: seven angel, el creixendo de teclat és mortal (va per tu sharyinc...xDD).
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] part 1
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] part 2

Espero que us moli...xDD
Volver arriba Ir abajo
Akio
Jugador
Akio


Cantidad de envíos : 122
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 05/05/2009
Edad : 32
Localización : Figueres

Hoja de personaje
Nombre personaje: Akio
Descripción:

....Musica.... Empty
MensajeTema: Re: ....Musica....   ....Musica.... Icon_minitimeVie Mayo 08, 2009 6:21 pm

Tiu Eoin, jo crec que no he escrit res que et pugui ofendre en serio Wink

Osigui que no sé a que et refereixes amb això de...no permeto que ningú em parli així...

A mès, recordem els principis dels foros i dels msn, ja que, al no haver-hi entonació vocal ni gesticulació, una cosa que quelcom vol dir amb bon rotllo, un altre ho pot

interpretar com una ofensa. Si en serio t'has sentit ofès, ho parlem diuemnge home ^^


Admin, tranki que no es cap mal rotllo.
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





....Musica.... Empty
MensajeTema: Re: ....Musica....   ....Musica.... Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
....Musica....
Volver arriba 
Página 1 de 2.Ir a la página : 1, 2  Siguiente

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Associació de rol juvenil Figueres :: Taberna :: Bar-
Cambiar a: